Movie album Mamma Mia

By LukeyLB - novembra 08, 2017






Mesiac november nám začal. Preto som si pre vás pripravil Filmový november. Nová rubrika na blogu, sa bude volať MOVIE ALBUM. Do tejto rubriky som vložil pár albumov, ktoré dopomohli dať filmu tu správnu formu. Rubrika bude obsahovať albumy piesní, ktoré boli použité vo filme. Hudba pomáha dokresľovať dejovosť vo filme. Myslím si, že nejestvuje žiaden film, kde nie sú použité hudobné podmasti.


Hneď na začiatok som si pre vás pripravil neskutočnú bombu. Chcel som to odštartovať niečím plným energie a radosti. Preto som vybral úspešný muzikál, ktorý je samozrejme sfilmovaný no málokto vie, že aj sa dosť často hráva, ako divadelná scénaAlbum Mamma Mia určite všetci poznajú. Na albume sa nachádzajú pôvabné pesničky od známej a jedinečnej skupiny ABBA. V muzikáli tieto pesničky dotvárajú dej. A keďže je to muzikál, tak môžeme krásne vydrieť symbiózu medzi hudbou, tancom a hraním. 


Tento album obsahuje niekoľko najznámejších piesní ako sú: Honey Honey, Money Money Money, Mamma Mia, Dancing Queen, Gimme Gimme, SOS a mnoho iných úžasných pesničiek. Pre mňa skupina ABBA má úžasné pesničky, ktoré vždy dodajú ten správny balans a rytmus. Tieto piestne sú tak ikonické, že roztancujú a rozospievajú každého. Myslím si, že tieto pesničky ani neomrzia.

Späť k filmu, v tomto filme hrali úžasné herečky a herci, ako sú: Meryl Streep, Amanda Seyfried a mnoho iných úžasných ľudí. Samozrejme všetky pesničky prespievali. Tento film je pre mňa neskutočná bomba pozitívnej nálady a radosti, ktorú tento film má. Ak máte zlú náladu, tak rozhodne tento film vám ju zlepší. A ako krásny bonus oprášite staré pesničky od skupiny ABBA. Tento film dostal neskutočne veľa nominácií a ocenení a dobrej recenzie. Jednoznačne môžem tento film odporúčať a samozrejme aj toto fantastické CD, ktoré vám môže všade a stále pripomenúť tu správnu zábavu a radosť.


Kde CD kúpiť: 



Po únavnom dni je najlepšia. Tak prečo si nespraviť tú chvíľku pre seba, kedy zahodíte všetky problémy, starosti a venujete sa len sebe. Prajem pekný a oddychový zvyšok dňa. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments