Recenzia na album Purpose - Justin Bieber

By LukeyLB - novembra 12, 2017




Dnešná recenzia bude pre mňa výnimočná. Prečo? Pretože dnešný interpret je pre mňa celoživotný vzor. Dnes som si pre vás pripravil úžasný a ikonický album. Album Purpose od úžasného a talentovaného interpreta Justina Biebera. Je inšpiratívny a umelecký vyvážený. Jednoznačne tento album prerazil do celého sveta. 

Justin dokáže vložiť do pesničky svoje pocity, ktoré dodávajú piesni emóciu a vykreslenie piesne. Jeho piesne sú ako živé, dokážu vnímať svet, pochopiť druhých ľudí a pomôcť im. Piesne, ktoré Justin napíše, vo mne vždy evokujú pocit, nádej, ktorý vykresľuje obraz človeka. Piesne majú vždy rytmus a zároveň aj eleganciu, ktorá sa mi dostáva pod kožu a pomocou ich tónin, sa mi rozprúdi krv po celom tele. 


Na albume sa nachádzajú úžasné piesne, ktoré sú neskutočne dobre poskladané. Myslím si, že tento album je najlepšie vyskladaný zo všetkých albumov, čo má. Môžem s istotou povedať, že všetky piesne na tomto albume zbožňujem, dokonca každá jedna pieseň vo mne evokuje inú myšlienku, emóciu, nádej, ktorú Justin rozdáva cez piesne. 


Dizajn tohto albumu, CD je kreatívny. Myslím si, že dizajn jeho albumov je vždy jedinečný a charizmatický. Tak isto aj názvy albumov sú zaujímavé. Vždy na zamyslenie a hlavne pre Justina typické. Opisujú charakter a pocity interpreta. 


Klipy k tomuto albumu sú krásne vyvážené, no dodávajú piesni umeleckú hodnotu. Väčšina klipov je obsadená úžasnými tanečníkmi, ktorí dodávajú tu správnu atmosféru. Pomocou tanca vykresľujú dej piesne. Rozhodne nemôžem nespomenúť klip k piesni I'll Show You, ktorý ukazuje krásu prírody. Klip k piesni What Do You Mean vykresľuje dôveru vo vzťahu. Určite nemôžem zabudnúť nespomenúť klip Purpose, ktorý je pre každého fanúšika, fanúšičku emotívny zážitok. Pre mňa najkrajším a najemotívnejším klipom, piesňou,  je Love Yourself, kde vykresľuje pár pomocou tancu svoje pocity. 

Na záver by som chcel spomenúť Purpose tour, kde Justin predviedol úžasný spevácky výkon. Tak isto aj tanečný. Páčilo sa mi, ako počas koncertu Justin komunikoval s fanúšikmi. Celá show bola originálna a jedinečná. Koncert, ktorý si človek zapamätá do konca svojho života. 

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments