CD, LP mesiaca Október Lady Gaga album ARTPOP

By LukeyLB - novembra 03, 2017


Mesiac október nám prešiel. Tento mesiac bol pre mňa v zmysle hudby zaujímavý a bádateľský. Prečo? Album ARTPOP, od interpretky Lady Gaga, bol pre mňa album, na ktorý som nemal žiaden názor. Album nebol zlý, práveže naopak. Len som ho nevedel zaradiť a zadefinovať ho. Preto som si povedal, že si pustím párkrát tento album a skúsim si vytvoriť obraz. Môžem s istotou povedať, že album sa mi dostal do hlavy. Tento album som si za tento mesiac pustil viac ako 15 krát, pri každej príležitosti, ako je upratovanie, varenie, dokonca som si ho veľakrát pustil len tak, a to pritom nie je pre mňa album na jesenné obdobie. Vytvoril som si názor a jednoznačne hovorím, že tento album má úžasné a ikonické pesničky, ktoré vykresľujú obraz Lady Gaga. Pesničky, ktoré ma jednoznačne najviac zaujali sú: Venus, G.U.Y, Do What U Want, ARTPOP, Applause. 



Určite nemôžem nespomenúť G.U.Y. - An ARTPOP Film, kde Gaga spojila viaceré pesničky a vytvorila úžasný príbeh, kde ukázala svetu tých najlepších mužov planéty. Jej umelecké kostýmy dotvorili tu správnu atmosféru celého klipu. 

Poslednú vec, myšlienku, ktorú by som chcel spomenúť je film (životopisný) o Lady Gaga, ktorý síce nesúvisí s týmto albumom, ale kto nepozná Lady Gaga, alebo si o nej chce vytvoriť obraz, tomu ho jednoznačne môžem odporúčať. Je to film na zamyslenie, pretože má neskutočne úžasné vnímanie sveta a všeobecne dokonalé argumenty. Samozrejme, pár slov povie aj ohľadom tohto albumu. No ďalej nejdem prezrádzať. 

Kde CD kúpiť:
http://www.doorz.sk/go_product_UNIVERSAL%252F3754304__lady-gaga-artpop

Môj Instagram: https://www.instagram.com/lukybitch/


Prajem pekný zvyšok dňa. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments