Movie music Suicide Squad

By LukeyLB - novembra 26, 2017






Filmový november sa nám blíži ku koncu. Dnes som si pre vás pripravil takú krásnu bodku tejto mesačnej, filmovej rubriky. Film, ktorý som si pre vás pripravil, bol minulý rok veľkým fenoménom na filmovej scéne. Dokonca musím povedať, že aj hudobné obsadenie tohto filmu bolo dosť pestré. Celá rubrika obsahovala CD, tak by bolo vhodné, zakončiť to platňou

Ako som spomínal už na začiatku, fenomenálny film minulého roka nemôže byť iný, ako Suicide Squad (Jednotka samovrahov). Dnes si predstavíme bližšie tento album hudobne a aj troška filmovo. Síce tento album na mojom blogu už bol, no bola to skôr inšpirácia pre hudbu na Halloween, alebo ako inšpirácia na kostým.

Album piesní, ktoré sa nachádzajú na tomto albume, sú oproti ostatným článkom tejto rubriky iné v tom, že konečne sa ich ujali známi speváci, speváčky, reperi, DJ, ktorí dodali tomuto filmu tú správnu atmosféru. Na tomto albume sa podieľalo niekoľko úžasných interpretov, ako sú: Twenty One Pilots, Skrillex, Rick Ross, Mark Ronson, Lil Wayne, Wiz Khalifa, Logic a Ty Dolla $ign a mnoho iných úžasných interpretov, ktorí dali tomuto filmu ten správny zvuk. Tento album obsahuje nie len nové piesne, ktoré interpreti napísali pre tento film, ale aj staršie piesne, ktoré sa jednoznačne do toho filmu hodia a to napríklad : Without Me – Eminem, Queen - Bohemian Rhapsody, dirty deeds deep done dirt cheap - AC DC. Pesničku, ktorú najviac z tohto albumu zbožňujem a zároveň, ktorá mi vždy, keď počujem, pripomenie tento film je You Don't Own Me - Grace ft. G-Eazy. Neuveriteľne energická pieseň a ten hlas Grace je neskutočný, vždy mám zimomriavky. 

Samozrejme nemôžem nespomenúť úžasných a talentovaných hercov a herečky, ktorí dodali tomu filmu úroveň. Herci, ako sú: Margot Robbie, Jared Leto, Will Smith, Cara Delevingne, Jai Courtney, Joel Kinnaman a mnoho iných, ktorí vytvorili tú správnu a jedinečnú jednotku samovrahov. Moja najobľúbenejšia postava tohto filmu je El Diablo, ktorý predstavuje postavu ohnivého muža. Obsadenie tejto postavy dostal herec Jay Hernandez, ktorý ukázal svoj herecký talent. 

Celý námet a začiatok tohto filmu bol pri filme Batman, kde celá rivalita úspešne odpálila postavy, ako sú: Joker, Harley Quinn. 

Poslednú vec, ktorú by som chcel zmieniť, je dizajn tohto albumu. Je neskutočne kreatívny. Dokonca môžem povedať, že má nádych umenia. Na jednej platni je vyrytý nápis Suicide Squad. Čo si myslím, že je originálne a pre zberateľa vzácny kúsok. 

Jednoznačne môžem odporučiť film Suicide Squad. A tak isto aj tento úžasný a ikonický album.

Keďže toto bol posledný článok k rubrike Movie album, tak sa vám chcem poďakovať za sledovanosť. A dúfam, že vás táto rubrika bavila, ako mňa. Rubrika Movie album končí, no to neznamená, že filmové chvíle u vás skončia, práve naopak, aby sme neskôr mohli v tejto rubrike pokračovať. 

Kedže december sa nám blíži, tak aj na mojom blogu sa objavia vianočné články. Príde nová vianočná rubrika, ktorá vás naladí na čaro a atmosféru Vianoc.

Kde LP kúpiť: http://www.markman.sk/shop/action/productdetail/oc/3870435/product/soundtrack.xhtml
Môj Instagram: https://www.instagram.com/lukybitch/

Krásnu a oddychovú nedeľu všetkým prajem. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments