Movie album Spiderman

By LukeyLB - novembra 22, 2017


Filmový november nám plynie v plnej kráse. Preto dnes pokračujeme v našej rubrike Movie alum. Na dnes som si pre vás pripravil film, ktorý je skôr pre chalanov. No myslím si, že aj niektoré dievčatá to ocenia. Dokonca to môže byť ich najobľúbenejším filmom. Tak isto môžem povedať, že je v tom veľká nostalgia, zaspomínať si na detstvo. Určite pre mňa je to veľká spomienka na moje detstvo.

Dnes som si pre vás pripravil album piesní, ktoré boli použité vo filme Spiderman. Tento album je obohatený úžasnými skladbami, ktoré dotvárajú tomuto filmu tú správnu atmosféru, to správne napätie, ktoré je jednoznačne k tomuto filmu potrebné. Piesne vo mne evokujú hudobnú drámu, ktorá pripravuje ľudí na dramatickú scénu. Tento album je vhodný pri behaní. Dobíja energiu a vzrušenie, ten správny adrenalín, ktorý vždy padne vhod pri behu. 


Existuje film, komix, kreslená rozprávka a hry. Mne sa najviac páči, kreslená rozprávka, ktorú môžeme zaradovať do seriálovej časti. Čo sa týka hry, vždy som hrával len nejakú online hru. Komixy som čítaval, dokonca pár som ich mal aj doma. A samozrejme film som jednoznačne videl a s tým sa spája aj dnešný album.

Fotky, ktoré môžete vidieť som poňal, ako priateľské, rodinné stretnutie, pozeranie filmov. Určite sami uznáte, že k tomu jednoznačne patrí dobré jedlo, ktoré dotvorí tú správnu atmosféru krásneho, filmového večera. Myslím si, že tento film je vhodný na kamarátske, alebo rodinné filmové večery. 


Tento film vyšiel v roku 2002, čo už teda pekná doba. No filmové spracovanie tohto filmu je úžasné. Dokonca sú použité vo filme moderné prvky grafiky. Určite nemôžem vynechať úžasných hercov, ktorý dodali tomu filmu ten správny šarm. Ako sú: Willem Dafoe, Kirsten Dunst, James Franco a samozrejme hlavnou postavou, tohto filmu je úžasný herec Tobey Maguire.

Aj, keď toto nie je recenzia, no musím spomenúť dizajn tohto albumu. Pretože sa mi neskutočne páči, že obsahuje maličký komix, ktorý dotvára tomuto albumu takú peknú bodku. Celý dizajn je postavený na prekvapivej grafike, ktorú si môžeme všimnúť nie len vo filme, ale aj na tomto albume. 

Toto síce nepatrí do dnešnej rubrike, ale chcel som vám spomenúť užasnú súťaž o nový album Taylor Swift. Túto súťaž organizujú Universalmusicsk na Instagrame. Súťaž začína od zajtra 23.11.  No neviem, ako vy, ale ja sa určite zúčastním súťaže. Všetky podmienky súťaže nájdete na ich Instagrame, ktorého link nájdete nižšie. Držím vám všetkým, ktorí sa zapojíte, palce. 

Kde CD kúpiť:
 http://www.doorz.sk/go_product_IMPORT4%252FQ65219__ost-spiderman

Môj Instagram: https://www.instagram.com/lukybitch/

Instagram Universalmusicsk: https://www.instagram.com/universalmusicsk/

Prajem pekný zvyšok pracovného dňa. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments