Halloween ASK

By LukeyLB - októbra 29, 2020

Poďme sa trochu porozprávať...


Chýbala mi taká menšia interakcia s čitateľmi a sledujúcimi na sociálnych sieťach. A taktiež som pozeral spätne na staršie články a všimol som si, že už dlhšiu dobu sme tu nemali žiadny ASK, kedy s veľkou radosťou odpovedám na vaše otázky, ktoré ste mi mohli písať a posielať na Instagram. 

Okrem toho, že tu máme obdobie Halloweenu a Dušičiek, nastal na Slovensku aj druhý lockdown. Máme tu však aj novinky v oblasti hudby. Preto som sa rozhodol odpovedať aj na pár otázok mimo Halloweenskej tematiky, keďže padli aj takéto aktuálne otázky, na ktoré rad odpoviem a poviem svoj názor. 

Vybral som 10 otázok, niektoré sa skladajú z viacerých podotázok, pretože mi to prišlo vhodné spojiť dokopy. Okrem toho pod článkom nájdete minuloročné Halloween články a Halloween TAG v rubrike Halloween Music Party. Myslím si, že môžeme isť na samotné otázky. 


1.Tvojich TOP 5 Halloween filmov, seriálov a pesničiek? 

Nie každý má rad horory, preto som vybral menší mix, ktorý vždy sledujem počas tohto jesenného obdobia. Určite v kategórií filmy nesmie chýbať: Harry Potter a horor Halloween, okrem týchto dvoch si vždy pozerám rozprávku Shrek a hrôza, Hocus Pocus a Addams family. 

Čo sa týka seriálov, moji favoriti sú: American Horror Stories, nová a aj stará Sabrina, staré diely Susedov, jednoznačne seriál Bones a Walking Dead. 

Pri pesničkách je to ťažšie, ale určite nesmú chýbať: “Bloody Mary” - Lady Gaga, “Straight To Hell” - Chilling Adventures of Sabrina, “Ghostbusters” - Ray Parker Jr., “Thriller” - Michael Jackson, “Men In Black” - Will Smith. 

2.Tvoj názor na lockdown, koronu? 

Myslím si, že kým sa my, ľudia, nezačneme racionálne a zodpovedne správať, tak sa tejto biologickej zbrane nezbavíme. Pretože pri správaní niektorých jedincov sa mi pozastavuje nielen rozum, ale aj dýchacia sústava. Taktiež si myslím, že média celu situáciu nafukujú a záhadne sa všetky informačné portály a iné média až príliš venujú tejto problematike. Jasné, potrebujeme aktuálne informácie a byť v obraze. No nemyslím si, že je správne, aby sa každý jeden portál tomu venoval a publikovali vonku iné čísla a nariadenia. Potom to človeka nielen mätie, ale aj stráca dôveru v médiá. Čo mi príde ako úplný strop je, keď inak orientovaný portál sa začne venovať tento problematike a postuje príspevky a články, len aby si nazbieral väčšie publikum a mal väčšiu sledovanosť. Práve tieto portály, by mali aspoň trocha zabaviť, odľahčiť na chvíľku aktuálnu situáciu svojimi článkami, ktoré sú venované inej téme ako korona. 

Ďalšia vec, ktorá ma zaráža, je postoj k politike. Respektíve, hádzanie viny na premiéra a na politikov. Určite si nezastávam našich politikov a ani samotného premiéra. No myslím si, že stačí otvoriť oči a pozrieť si štatistiky iných krajín, ktoré to taktiež nezvládajú a nesedí tam naša politická strana. Chcem tým povedať, že je jedno , kto je aktuálne v politike, alebo by v nej bol. Jednoznačne by to nezvládol, ako aj iné krajný. Pretože na tuto celú situáciu nestačia politici a opatrenia. V prvom rade musíme všetci racionálne, zodpovedne rozmýšľať a mať taký ten ľudský prístup. A nie mať postoj, ako napríklad: ja som mladý, ja na tento vírus nezomriem. Čo je možno pravda, ale môžete ho šíriť ďalej a ten, koho nakazíte, už nemusí mať také šťastie. Nikto nemá pravo vám zobrať život, presne tak, ako vy ho nemáte právo zobrať druhému! 

Myslím si že príde ešte tvrdší lockdown, ak sa momentálna situácia nezlepší. Preto by sme opatrenia mali dodržiavať. A neviem ako vy, ale ja sa pôjdem dať cez víkend otestovať. Pretože je to len pol hodinka, ktorá môže zachrániť nielen môj život, ale aj život iných. A posledná vec, ktorú chcem k tejto téme povedať. Skúste si položiť otázku: čo mi lockdown môže dať a čo dal? Čas strávený s rodinou, vyriešenie problémov a vecí, na ktoré nebol čas, sebarealizácia, učenie sa a hlavne oddych a čas len pre seba, ktorého je málo, keďže ľudia musia veľa pracovať. Netreba vždy myslieť negatívne. 

3. Ako budeš tráviť tohtoročný Halloween a Dušičky? 

Čo sa týka Halloween noci, vždy ju trávim u kamarátky, kde máme svoj hororový večer. Dohodli sme sa, že posunieme tento večer, pretože si myslíme, že netreba všetko hneď rušiť a zabudnúť na naše vytvorené tradície. Na Dušičky doma zapálime sviečky zosnulým k fotke, a tak si na nich prostredníctvom takého malého gesta spomenieme. Keď bude možnosť a priestor, tak po celej tejto situácii navštívime ich hroby. 

4. Tvoja tohtoročná maska? 

Dosť som uvažoval, čim vás tento rok prekvapím a úprimne vám poviem, že kvôli momentálnej situácii som ani nechcel nič realizovať. No nakoniec som si povedal, prečo nie? Prečo rušiť niečo, na čo sme zvyknutí a čo budujeme. A zároveň vás to trocha zabaví a budete myslieť aj na iné, pozitívne veci. Tento rok som zvolil moju nočnú moru, a to je Klaun, ktorého môžete vidieť na fotkách. Celé som sa to snažil nakombinovať neutrálnejšie, a s náznakom 21. storočia, v ktorom žije klaun. Je to úplne jednoduchá a rýchla maska, ktorú zvládne azda každý. A všetky pomôcky a veci na vytvorenie tejto masky nájdete doma. 

5. Všimla som si, že si dosť schudol. Máš špeciálny plán? Inak super, že píšeš aj o takýchto vážnych témach. 

ĎAKUJEM :) V prvom rade si treba upratať hlavu a postupne sa začať vnímať v pozitívnom svetle, akceptovať seba takého, akým človek je a predovšetkým mať sa rád. Dosť mi pomohla neuroveda od Janky Chudlíkovej, ktorá je špičkový odborník. Čo sa týka cvičenia, tak pravidelne cvičím. Opäť to chcelo pocitovo celé zmeniť, na pocit “baví ma cvičiť a “rad cvičím” a nie “musím cvičiť”. Dodnes beriem cvičenie ako formu odreagovania sa a čas pre seba. Čo sa týka stravy, na každého pôsobia iné rady a postupy, preto vám tu nevypíšem presný jedálničiek. No poviem vám, že mne stačilo vynechať pečivo, nezdravé jedlo (prasárny) a sladké. A jesť len do 18:00. Takže celková zmena vlastného myslenia, postoja, aktivity a jedálnička. Preto som sa rozhodol napísať ten post, aby som trocha motivoval druhých. 


6. Aký film si naposledy pozeral? A aký seriál máš rozpozeraný? 

Film som pozeral: Harry Potter a polovičný princ a seriály mám rozpozerané dva, a to sú Kosti - 8. séria a staré časti Sabriny z roku 1996, kde končím prvú sériu. 

7. Videl si niekedy periférne postavy, javy? 

To až moc nie. Skôr v noci, keď sa zobudím, vidím chvíľku buď postavy alebo divné úkazy, pokiaľ poriadne nezaostrím. Ale to je určite moja veľká predstavivosť v hlave. 

8. Ktorú pesničku, album si teraz fičíš ? Na ktorý album sa momentálne tešíš, že vyjde? 

Momentálne si najviac idem 3 nové pesničky od Kylie Minogue: “Say Something”, “Magic”, “I Love It”, ktoré budú na jej novom albume “Disco”, na ktorý sa veľmi teším. 

9. Čo povieš na nové pesničky Justina a Shawna? 

Jednoznačne pecky! Na začiatku ma skladby od Shawna nechytili až tak, ale postupne som si našiel cestu. A čo sa týka Justina, to bola láska na prvý pohľad. Pretože mi to pripomína jeho staršiu tvorbu, ktorú dodnes milujem. Hovoríme o pesničkách: “Wonder”, “Intro”, “Holy”, “Lonely”.   

10. Si sám doma, je noc a počuješ kroky vraha, ako pomaličky prichádza do tvojej izby. Čo by si urobil ? 

Zobral by som lopatku, takú by som mu zaje… v priamom prenose, že by sa z toho neotočil! NO! 


Tak toto bolo vašich 10 otázok, na ktoré som opäť nedokázal v skrátenej forme odpovedať. Ale už ma dobre poznáte, toto je moja slabá stránka. Prajem vám veľa zdravia, radosti a užite si tento lockdown a sviatok čo najviac príjemne a prospešne, urobte to pre vás a pre vašu rodinu. A idem sa učiť odpovedať kratšie a jasnejšie na odpovede. 

Prajem vám všetkým pekný jesenný deň. LUKEY 

Moje soc. siete: 

Minuloročné články v rubrike Halloween Music Party: 

Halloween TAG: 

Predchádzajúci článok: 

Príspevok: Ja a moja obezita: 

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments