Halloween TAG + halloweenský tutorial na masku

By LukeyLB - októbra 23, 2019



Strašidelný večer plný čiernej mágie.


Je to tu! Pomaličky, ale isto, tu máme obdobie plné mágie, čarov a nezvyčajných javov. Áno, milí čitatelia, je tu obdobie halloweenu, kedy všetky magické tvory ožijú a vybehnú do ulíc strašiť. Túto čarokrásnu chvíľu zbožňujem a užívam si ju naplno. Preto som sa rozhodol obohatiť tento blog o pár článkov venovaných práve tejto tajomnej tematike. 

Dnešný článok sme zostavili spoločne. Pretože pomocou vašich otázok, ktoré ste mi posielali na instagram, som zostavil halloweenský TAG, ktorý vám trocha priblíži, ako trávim halloween ja. Mimochodom, ak ma nesledujete na instagrame, tak pod článkom nájdete link, kde sa prekliknete na môj profil. A na záver celého magického článku, vám napíšem menší tutorial na masku, ktorú vidíte na fotkách. 

Myslím si, že ďalej to nemusím obkecávať a môžem sa vrhnúť na vaše otázky:


1. Obľúbená hororová alebo halloweenská pieseň?
Veľmi rád mám pesničku This is halloween, ale taktiež mám rád znelku z American Horror Stories, alebo znelku z hororu Halloween

2. Čo by si nechcel stretnúť v noci v lese? 
V noci v lese ? Veru radšej nič, ale keby že mám menovať, tak klauna, to by bola moja smrť, alebo tých z Hory majú oči, to mi tiež dokáže vždy napadnúť ako druhé, keď som v lese.

3. Už si niekedy hral Ouija hru ? 
Nie nehral, ale rád by som si ju zahral, a taktiež ju doma vlastnil. 

4. Obľúbené hororové monštrum alebo darebák?
Ja milujem horory, takže ich mám dosť, ale asi také klasiky, ako je: Leatherface, Michael Myers, Jason, Freddy Krueger a iné.

5. Veríš v démonov, diabla, duchov ?
Áno, verím .

6. Ak by si si zahral v jednom strašidelnom filme, ktorý by si vybral? 
Ťažké je vybrať jeden film, no aby som sa stále neopakoval, tak vyberám horor Annabelle. 

7. Čo by si bol, keby si mohol nosiť po celý život len ​​jeden halloweensky kostým? 
Veľmi ľahká a stručná odpoveď - Harry Potter. 


8. Akú by si mal zbraň v zombie apokalypse?
Joj, to sú super otázky. Určite túto otázku poslala kamarátka Linda, týmto ju pozdravujem. Kebyže viem strieľať kušou, tak kušu a mačetu.

9. Musíš po pozeraní hororového filmu pozerať niečo šťastného, ​​aby si mohol ísť spať?
Absolútne nepotrebujem, pretože si vždy z toho robím veľkú komédiu. 

10. Koľko si mal rokov, keď si videli svoj prvý horor?
Fúha, to si presne nepamätám, ale približné rozpätie 9 až 12 rokov

11. Aký bol tvoj prvý kostým Halloween? 
Bola to postava z hororu Saw. 

12. Čo budeš tento rok na Halloween?
Zastrelený šarmantný mafián z roku 1920. Kľukne mi do komentára napíšte, akú masku máte na tohtoročný halloween. 

13. Ako oslavuješ halloween? 
Pozeraním hororov u kamarátky, zásadne v kostýme. 

14. Najstrašidelnejšia vec, ktorá sa kedy stala, keď si bol sám?
Keď sa mi v noci z ničoho nič otvorili šuflíky, zásuvky, a potom sa aj zavreli. Potom taká klasika, spadnutie vecí, alebo keď môj pes vždy pozeral do prázdnej chodby a štekal. 

15. Oslavuješ aj Dušičky?
Samozrejme. Halloween je super vec, no prvoradé mi je vždy si uctiť a pospomínať na svojich najbližších, ktorí už, bohužiaľ, nie sú medzi nami. Vždy chodím, nielen v tento deň ale celoročne, na hroby svojim najbližším a zapaľujem im tam sviečky. 


Tak toto bolo pätnásť fakt zaujímavých otázok, na ktoré som odpovedal. Dúfam, že sa páčilo a môžeme sa presunúť na spomínaný halloweenský tutorial

Snažil som sa vymyslieť niečo rýchle a nenáročné, hlavne niečo, čo je na poslednú chvíľu a nájdete suroviny a veci aj doma. 

Na masku budete potrebovať čiernu ceruzku na oči, čiernu špirálu, pavučinu a pavúkov. 

Pomocou čiernej ceruzky na oči si zvýrazníme, nafarbíme celé pohyblivé viečko, ktoré sa potom snažíme pomocou prstov dostratena rozotrieť. Vzniknú nám neupratané, čierne smokey eyes. Rozhodne ceruzkou nešetríme a pridáme pár šmúh pod oči, na čelo, aj na líca, aby nám to evokovalo nečistoty a neuhladenosť. Nemusíte sa báť pridať, niekde viac, niekde menej. Stále, keď sa vám to nebude páčiť, môžete to len zotrieť a opäť môžete začať odznova. Je len na vás, ako tento look spravíte. S tou istou ceruzkou vyplníte čiernou farbou pery a prvý základ máme hotový. 

Dlho som rozmýšľal, ako vytvoriť realistickejšie fúzy, keďže moje sú riedke, nepresné, proste nemajú ani svoj tvar. A presne na toto je dobrá spomínaná čierna špirála, ktorá mi dokreslila fúzy tam, kde chýbali a zadefinovalo to tvár. Taktiež som pridal špirálu aj na obočie, ktoré nám ho temnejšie zvýraznilo, pridal pavučinu a pavúkov, obliekol košeľu, uhladil vodou a lakom vlasy a jednoduchý halloweenský look je hotový.

Ak by ste niekto tento look skúšali, tak sa nezabudnite vyfotiť, pridať to na instagram a označiť ma tam, rád si to pozriem a pridám like. 

Krásny a magický deň. LUKEY

Môj Instagram:

Predošlé halloween články:

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments