Jesenný TAG

By LukeyLB - septembra 26, 2019


Čaro krásnej jesene máme v priamom prenose.


Konečne som sa dočkal môjho najobľúbenejšieho ročného obdobia. Áno, konečne nám prišla jeseň, plná relaxu, pohody a čarokrásneho, pestrého počasia. Preto mi určite dáte za pravdu, že prvý článok tohto fantastického ročného obdobia by mal byť niečím iný, zvláštnejší a zaujímavejší. 

Preto som sa rozhodol, že s vašou pomocou vytvoríme dnešný článok. Na Instagrame som vás poprosil, aby ste mi napísali otázky týkajúce sa jesenného obdobia, pohodovej hudby, skrátka také, ktoré sú tematické s jeseňou. Pár som ich vybral a spoločne sa na ne pozrieme. Celé som to dal do formu Tagu, ktorý máte tu na mojom blogu veľmi radi. Opäť sa o mne niečo nové, snáď i zaujímavé, dozviete. Mimochodom, ak ma nesledujete na Instagrame, tak pod článkom nájdete link, kde sa naň prekliknete. Budem rád, keď tam zanecháš like a follow.

Myslím si, že je to asi celé aj zrozumiteľné a my sa môže presunúť na spomínané jesenné otázky, alebo náš Jesenný TAG.


1. Čo sa ti najviac páči na jeseni? 
Prvoradé je počasie, ktoré je veľkou inšpiráciou, pretože príroda nám ukazuje svoje krásne a jedinečné čaro. Potom mám taktiež rád tú pohodovú chvíľku, kedy sa zabalím do deky, zapálim sviečku, zalejem čaj a pustím si nejaký jazz, alebo pohodovú hudbu. Je to také vypnutie z reality môjho sveta. 

2. Tvoj najobľúbenejší hudobný autor, ktorého počúvaš počas tohto obdobia? 
Mám ich veľa, ale kebyže mám vybrať jedného, tak asi to je Michael Bublé. Jeho tvorba ma vždy prenesie do tej správnej pohody, a taktiež mi vždy pripomenie jednu osobu, bez ktorej by tento blog nejestvoval. 

3. Tešíš sa na tohtoročný Halloween? 
Neskutočne moc!

4. Táto téma nie je jesenná, ale zaujímalo by ma, či počúvaš nejaké podcasty, keďže je to teraz veľký bum na internete? A ak áno, tak koho? 
Áno, počúvam podcasty, veľmi ma to teraz začalo baviť, hlavne pri nejakej činnosti ako varenie, upratovanie, alebo prechádzka s Tobym. A najradšej počúvam podcast “Dolu/Nahoru", od Janky Chudlíkovej, ktorá sa venuje niekoľko rokov neurovede a nie len tej, ale všeobecne človeku. Jeho mysleniu, vnímaniu sveta, budúcnosti, minulosti a tak ďalej. Proste je to fantastický a jedinečný odborník, a taktiež úžasná a milá osoba, ktorú si nesmierne vážim. Určite vám odporúčam pozrieť si jej podcasty, alebo videá na jej Youtube. Link na Youtube kanál nájdete pod článkom. 

5. Plánuješ tento rok rubriku - Pohodová Hudba?
Som rád, že táto otázka padla. Samozrejme, že plánujem túto rubriku znova otvoriť, pretože je to v prvom rade inšpirácia pre vás. Chcem, aby vám pomohla inšpirovať sa, alebo si vytvoriť playlist novej hudby. Takže, áno, plánujem ju znova otvoriť, len ju chcem celú trocha koncepčne prerobiť. Kľudne mi môžete do komentára alebo v správach na Instagrame dať vedieť, akého interpreta by ste chceli rozobrať, spoznať, a taktiež zaujímavý nápad na obsah tejto rubriky. Možno niečoho nového, zaujímavého. Rád si to prečítam a inšpirujem sa.


6. Máš nejaké životné ciele? 
Ďalšia pomerne dosť spomínaná téma. Samozrejme, že mám svoje ciele, ako snáď každý človek. Myslím si, že je dobré mať svoje či už životné, alebo malé, časté ciele. Pretože je pekne snívať a robiť si radosť. No zapamätajte si, že sa tieto ciele, sny, dajú splniť len vtedy, keď sa snažíte na sebe pracovať. Krôčik po krôčiku sa snažiť približovať k nim, aj keď to nebude hneď a nie vždy to bude pozitívne a ľahké, no netreba sa vzdávať. Moje životné ciele je mať prácu, ktorá ma baví, napĺňa a kde budem šťastný, to je teraz mojím veľkým životným cieľom. Myslím, si že veľmi pekná otázka, kľudne mi dajte aj vy vedieť do komentára vaše životné ciele, sny. 

7. Keď sa povie jeseň, čo ti napadne, ako prvé? 
Napadne mi hneď pohoda. Presne to, čo sa snažím dostať tu na tento blog. 

8. Káva, alebo čaj? 
Samozrejme, že káva, ale nepohrdnem ani dobrým čajom, hlavne teraz, keď sa ochladilo. 

9. Máš rad jesennú módu? 
Samozrejme, rád sa hrám, kombinujem v tomto období rôzne kúsky, pretože mám rád vrstvenie. Ale hlavne sa snažím schovať moju “atletickú postavu”. 

10. Tvoja najobľúbenejšia jesenná pesnička, album, film? 
Fúha, pesnička, no mám dosť rád staršie pesničky od Emeli Sandé a Adele. Môj najobľúbenejší album je Love od už spomínaného speváka Michaela Bublého, veľká srdcovka. A čo sa týka filmu jednoznačne Harry Potter. 

Tak toto bolo 10 otázok na tému jeseň. Snáď ste sa o mne niečo nové dozvedeli a článok sa vám páčil. Zaujímalo by ma, koľko krát sa v tomto článku objavilo slovo jeseň, určite veľa krát. 

Krásny a hlavne pohodový deň. LUKEY 

Môj Instagram:

Janka Chudlíková - Youtube kanál a Instagram:

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments