Christmas TAG

By LukeyLB - decembra 12, 2019




Spoločne zdobíme stromček.


Feliz Navidad - s takýmto krásnym vianočným pocitom som sa dnes zobudil, pretože od rána mi v hlave znie táto prenádherná vianočná pesnička. Duch Vianoc a vianočná nálada intenzívne prevláda nielen v okolí, ale už aj u mňa. 

Ani tento rok vás neukrátim o Vianočný TAG, ktorý ma opäť trocha vyspovedá. No než sa pustíme do samotného článku, tak by som sa vám všetkým chcel poďakovať za krásnu sledovanosť na tohtoročných vianočných článkoch. Robí mi to veľkú radosť, a zároveň ma to poháňa písať ďalej. 

Pozrel som sa na predošlý Vianočný TAG, kde som odpovedal na 15 náhodných otázok a poviem vám, že pár odpovedí by som tento rok zmenil. Nebudeme sa opakovať a vyberiem tie, ktoré ešte neodzneli. Samozrejme link minuloročného článku nájdete na konci. 

Myslím si, že ďalej to už netreba viac obkecávať a môžeme sa vrhnúť na vianočné otázky. 


1.Čo sa ti ako prvé vybaví, keď sa povie Vianoce ? 
Veľa dobrého jedla a vianočné pesničky od Michaela Bublého. 

2. Ako by si vysvetlil Vianoce niekomu, kto ich nepozná ? 
V prvom rade ľutujem takú osobu, ak jestvuje na tomto svete. A nevysvetlil, ale ukázal by som mu ich, pretože vianočné zážitky a radosť nahradia viac, ako nejaké slová. 

3. Aký najbizarnejší darček si dal alebo dostal ? 
Fúha, tak ja som bizarný darček nikdy nedal, pretože moje darčeky sú vždy od srdca a nikdy nie sú bizarné. Musím sa vám priznať, že tento rok nemám ešte všetky darčeky kúpené. Ja, čo ich mám už pomaličky v strede novembra! Čo sa týka darčekov, ktoré som dostal, tak tam asi tiež asi nič také nenájdem, mňa poteší všetko. 

4. Ako si sa dozvedel o Ježiškovi ? 
Takto vám poviem, ja som už od malička beťár, ktorý lašuje, takže dlho som nežil v tejto rozprávke. Plus samozrejme , kto má staršieho súrodenca mi určite dá za pravdu, že vždy všetko prezradia a nahuckajú. 

5. Obľúbené vianočné jedlo ? 
Bohužiaľ všetko, preto sa po Vianociach nikdy nepozerám do zrkadla, a čo je hlavné, zásadne neriskujem stúpať na váhu.


6. Ako sa nalaďuješ do vianočnej atmosféry?
Toto je dosť dobrá otázka. U mňa je to jednoznačne vianočná hudba, ktorou vás všetkých sprevádzam v tohtoročnej rubrike XMAS MUSIC.

7. Máte doma umelý alebo živý stromček. Aký variant uprednostňuješ?
Bohužiaľ umelý, ale vysoký a mohutný až po strop. No jedného dňa si doprajem veľký živý stromček, ktorý mi bude pripomínať kanadské Vianoce. 

8. Aké farby sa ti najviac spájajú s Vianocami?
Myslím si, že tie bežné, ktoré ich pripomínajú väčšine ľudí, a to červená, tmavozelená, zlatá. 

9. Vianočný album, ktorý ťa tento rok veľmi prekvapil ?
Dosť ma prekvapilo, že tento rok vydali vianočné pesničky a album skupina Jonas Brothers. Tento rok ma milo prekvapila minuloročná vianočná novinka od Gwen Stefani, na ktorú sa môžete tento rok tešiť v Xmas Music

10. Tvoj tohtoročný vianočný favorit, ktorého nonstop počúvaš ?
Tento rok je to pesnička Winter Wonderland v jazzovej podobe od fantastických intepretov Tony Bennett a Lady Gaga. 

Tak toto bol tohtoročný Vianočný Tag, ktorý ma úspešne vyspovedal. Dúfam, že sa vám článok páčil a teším sa na vás v nasledujúcom, ktorý bude opäť v duchu Vianoc a veľkej vianočnej hudobnej inšpirácie. 

Krásny zvyšok dňa, plný vianočnej nálady. LUKEY 

minuloročný TAG: 

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments