Recenzia na album Lina Mayer

By LukeyLB - apríla 14, 2019


Album, ktorý mi doslova zobral dych!


Dnešnou recenziou nám prejde album slovenskej speváčky Liny Mayer

A kto vlastne je Lina Mayer? Skladateľka, tanečníčka a predovšetkým fantastická speváčka. 

V roku 2009 bola účastníčkou známej speváckej súťaže Česko Slovenská SuperStar, kde sa prebojovala až do tretieho semifinále. Zúčastnila sa aj StarDancu, kde predviedla svoj talent nie len v speve, ale aj v tanci. No a nedávno ste ju mohli vidieť v TV show Tvoja tvár znie povedome, kde prešla mnohými premenami.

Prvý song Dream z roku 2012 odštartoval jej spevácku kariéru. O dva roky neskôr vydala pesničku This Time, ktorá bola súčasťou soundtracku k českému filmu Pojedeme k moři. Myslím si, že Linu najviac preslávila cover verzia veľmi známej a populárnej skladby Stay With Me od fantastického anglického interpreta Sama Smitha z roku 2015. Úprimne vám poviem, že som vtedy Linu zaevidoval a musím uznať, že jej farba hlasu ma očarila.


V tom istom roku prišla so svojím novým singlom Personal Sky. Keď som prvýkrát započul túto pesničku v rádiu, bol som presvedčený, že je to zahraničná vec. No rádio mi hneď zmenilo názor, keď vyslovili jej meno. Doteraz si pamätám, ako mi sánka visela dole a mal som výraz ako prekvapená opica .

Lina prichádza so svojím novým debutovým albumom, ktorý pomenovala jednoducho - Lina Mayer. Pre mňa dychberúci v tom pozitívnom zmysle. Nájdete na ňom celú tvorbu od roku 2015 až po súčasnosť. 

Pesnička So High je pomerne horúcou novinkou interpretky. Aj túto skladbu nájdete na albume. Je dynamická a pulzujúca. Myslím si, že bude aj dosť populárna.

Personal Sky mi je z celého albumu najviac srdcu blízka. Je hravá a veselá, typická skladba, ktorá neomrzí ani po niekoľkých rokoch. Preto ju vyberám ako favorita celého albumu.


Nasledujúci song, ktorý sa nachádza na albume je Don’t Leave Me Now. Myslím si, že táto vec je vhodná na leto. Evokuje zábavu a letnú radosť, zážitky. 

Moje záverečné hodnotenie: 
Album ma očaril. Jednoznačne odporúčam všetkými desiatimi. Myslím si, že Lina Mayer postavila a posunula latku v slovenskej, ale aj v českej hudobnej tvorbe veľmi vysoko. Album je vhodný viac na letné obdobie, ktoré sa nám už pomaličky blíži. Bude tiež veľmi dobrým spoločníkom na dlhé letné cesty. 

Line Mayer prajem veľa úspechov a šťastie v tvorbe i v živote. Nech sú všetky jej pesničky a albumy tak dobré a jedinečné, ako tento album. Teším sa na jej nové pecky, ktoré, dúfam, prerazia do celého sveta. 

Môj Instagram: 

Prajem vám pekný a oddychový deň. LUKEY 

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments