Recenzia na album Thank U, Next - Ariana Grande

By LukeyLB - marca 17, 2019


Po sladkej bombe prišiel album, ktorý predstavuje komplikovaný život speváčky.


Po šiestich mesiacoch prichádza Ariana Grande s novým albumom Thank U, Next. Ešte poriadne nevychladol jej predošlý album Sweetener, ktorý ma bohužiaľ neoslovil, ba priam ma sklamal. Na Sweetener nájdete recenziu tu na blogu. Speváčke trvalo dva týždne, aby dala dokopy album Thank U, Next. 

Arianu som vždy pokladal za speváčku, ktorá bola pozitívne naladená, plná úsmevu a radosti, také slniečko. Poslednú dobu mi príde, že sa rapídne zmenila a z veselého dievčatka vyrástla žena, ktorú pohltil showbiznis. Neviem, či to spôsobila veľká tragédia na jej koncerte v Manchestri v roku 2017, kde sa uskutočnil teroristický útok a zahynuli nevinní ľudia. Úprimne, jej veľkú zmenu som zachytil, keď sa veľmi skamarátila s raperkou Nicki Minaj a vydali pesničky Bed, Side to Side, The Light is Coming, ktoré nie sú zlé, no nie je to Ariana, ktorá zaspieva vysoký vokál. 


Speváčka vydala tento album aj preto, aby ľudia pochopili, aký komplikovaný a ťažký život momentálne má. Prešla si nejedným rozchodom, smrťou bývalého partnera, teroristickým útokom a určite ju poznačilo aj veľké množstvo útočných a hnusných hates na jej osobu a rodinu. V tomto ju chápem, akceptujem to a podporujem. No jej posledné dva projekty sú úplne niečím iným, ako je samotná interpretka. 

Ariana tvrdí, že tento album je zaujímavým pre jej tvorbu a samotný život. Zároveň sa ospravedlňuje, že je toho toľko veľa a hovorí o dôvere, pravde, ktorú bude viac aplikovať vo svojom živote. Taktiež ďakuje všetkým fanúšikom, ktorí vždy stoja pri nej a podporujú ju veľkou láskou a pochopením.

Pesnička Thank U, Next je obrazom vzťahu a zároveň rozchodu, ktorý prežila s komediantom Pete Devidsonom. Podľa môjho názoru je táto skladba veľkým prínosom pre celý album. Je jednou z mála vecí, ktoré mám z albumu rád, a preto ju vyberám ako favorita. Plus sa mi veľmi páči klip, ktorý je inšpirovaný najznámejšími filmami. 


Atmosféru Ghostin tvoria emócie a smútok, ktorý doteraz u speváčky prevláda. V pesničke smúti za svojím bývalým zosnulým partnerom, raperom Mac Millerom, ktorý spáchal samovraždu vo veku 26 rokov. Myslím si, že jeho smrť speváčku zasiahla tak silno, že doteraz má problém spamätať sa. Ariane pomohol a vytvoril nejednu vec, ktoré môžete nájsť v jej starších projektoch. 

Ďalšou v poradí je 7 Rings, ktorá nemá nič spoločne s jej údajnými zásnubami s bývalým partnerom, ale má symbolizovať veľké a vrúcne priateľstvo. Speváčka tvrdí, že rozdelila drahokamy, prstene svojim kamarátkam ako symbol vďaky, že ich má. 

Záverečné hodnotenie: tento album je pre mňa veľkým “háčikom”. Nemôžem tvrdiť, že album je zlý, nekvalitný. Ale nemal som ten veľký “WOU” efekt, kedy by som si sadol na zadok a povedal, že toto je bomba. Ale s istotou môžem povedať, že Thank U, Next je omnoho lepší a sadol mi podstatne viac, ako album Sweetener. No aj tak to, bohužiaľ, nie je taký projekt, ako Dangerous Woman, My Everything, z ktorých som šiel do kolien. 

Ariana Grande články: 

Krásny deň, nech vás pohoda a radosť sprevádza. LUKEY 

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments