Collection REP

By LukeyLB - januára 16, 2019




Po Dj- skom článku plnom jedinečných a zaujímavých interpretov, tu máme opätovne stredu. Stredu nám obohacuje rubrika Collection, ktorá prináša interpretov a ich albumy, tvorbu v jednotlivých žánroch a hudobných odvetviach. Albumy sa nachádzajú v mojej zbierke. Vymenujem ich, porovnám a vyberiem z každého albumu favorita a nakoniec aj víťaza celého článku. 

Dnes som si pre vás pripravil žáner RAP. Úprimne vám poviem, že tento štýl nie je to, čo by som preferoval. Akceptujem ho však a občas doň málinko vstúpim a zápači sa mi pár pesničiek a interpretov. Ako som pozeral na svoju zbierku, všimol som si, že moja zbierka obsahuje celkom dosť interpretov. No nečakajte nič silné, a taktiež ani slovenskú a českú tvorbu. 

Skôr než začneme postupne preberať jednotlivých interpretov, ktorých som vybral pre túto rubriku, mal by som objasniť, čo pre mňa znamená rap. Respektíve, ako som si ho ja zadefinoval. Pre mňa rap predstavuje skupinu ľudí, ktorí dokážu najviac vyjadriť city, pocity, myšlienky a svoj názor v pesničke, aj keď veľakrát je to neslušne a vulgárne podané. Myslím si, že raperi sa vždy tvária tvrdo, no môj názor je taký, že sú citlivejší a majú zvyčajne lepšie srdce, ako iní interpreti.


Ako som hovoril už na začiatku, nenájdete tu slovenskú a českú tvorbu, pretože ju nepočúvam a ani nevyhľadávam tvorbu slovenských raperov. Ale keby som si mal vybrať jedného slovenského a českého interpreta v rapovej sfére, tak zo Slovenska by to bol Rytmus a z Česka AMCO. Interpreti v mojej zbierke sú nasledovní: Akon, Eminem,Flo Rida, Iggy Azalea, Nicki Minaj, Will - iam, The Weekend. 

Prvý album sa nazýva Konvicted od interpreta Akona. Tento album vyšiel v roku 2006. Aj tak si myslím, že je stále nadčasový. Mojím favoritom celého albumu je pesnička Smack That. Snáď vám tento album priniesol veľkú nostalgiu a spomienky rovnako, ako aj mne. 

Druhým albumom je horúca novinku roku 2018 od interpreta Eminema, a to album Kamikaze. Osobne mi tento album nepríde až taký prevratný a zaujímavý. Oproti jeho starým albumom je to veľmi slabý odvar. Na tento album chystám recenziu, kde sa naň pozrieme bližšie. Preto nebudem vyberať ani favorita. Počkajte si na recenziu .

Nasledujúcou interpretkou je Iggy Azalea, ktorá je prvá z raperiek v mojej zbierke. Album The New Classic vytiahol šarmantnú Austrálčanku do popredia. Mojím favoritom je jej najznámejšia pesnička Fancy.


Ďalšou interpretkou v poradí je Nicki Minaj. V zbierke mám dva albumy, a to Pink Friday a minuloročný album Queen, ktorý považujem za veľký objav roka. Z albumu Pink Friday - Starships. Pretože pri tejto pesničke mám veľa letných spomienok. A z druhého Queen, vyberám Barbie Dreams. Tejto pesničky sa neviem nabažiť. 

Ďalším letným albumom v žánri rap je R.o.o.t.s. a wild ones, od interpreta Flo Rida. Album R.o.o.t.s je, bohužiaľ, veľkým sklamaním. No obsahuje predsa len jednu dobrú pesničku, a to Right Round v spolupráci s interpretkou Kesha. Aj pri tejto skladbe ma chytá veľká nostalgia. A z druhého vyberám pesničku Whistle. Táto skladba navodí tú správnu letnú atmosféru. 

Posledné dva albumy nie sú až tak interpreti raperi. No ja ich mám v tomto odvetví zaradených, preto ich sem dám. Prvý interpret je Will i am a album Willpower. Tento album je prevratný. Mojím favoritom je skladba #thatpower, ktorá mi vždy vyčarí úsmev na tvári. 

A posledným albumom je Starboy od interpreta The Weekenda. Mám pocit, že tento album zaznamenal veľký boom vo svete. Nepríde mi taký prevratný a jedinečný. Mojím favoritom je pesnička I Feel it Coming

Veľkým zistením pre mňa je, že v poslednom čase títo interpreti spolupracujú aj traja, štyria v jednej pesničke. A príde mi, že sa pretekajú, ktorý je lepší, absolútne to neladí a nejde to v jednej línii. Čo predtým bol jeden raper plus iný žáner, ako napríklad POP. Myslím, že je to lepšia cesta, ako to ,keď do jednej pesničky sa napchajú štyria raperi a idú za sebou, jeden za druhým, hovoria čo im prvé napadne. 

Mojím celkovým víťazom tejto rubriky, zameranej na rap, je Nicki Minaj. Pretože je to kráľovná rapu a vždy v mojom srdci aj bude. 

Krásny zvyšok dňa, plný úspechov a dobrej nálady. LUKEY 

  • Share:

You Might Also Like

1 Comments

  1. Rap tiež nie je môj štýl, ale keď už, tak presne klasiky ako eminem

    OdpovedaťOdstrániť