Xmas Music Michael Bublé - Christmas ( 1 adventná nedeľa)

By LukeyLB - decembra 02, 2018




Ani sme sa nenazdali a máme tu krásny, oddychový, ale hlavne sviatočný mesiac plný ligotu, radosti, vianočnej pohody a iskričiek v očiach detí. Je to tu - krásny december, ktorý nám vytvorí vianočnú atmosféru, ktorá nám vyčaruje veľký úsmev na tvári, tú správnu vianočnú eufóriu, ktorá nás zahreje pri srdiečku. Aj tento rok som sa rozhodol vydávať adventné články, ktoré nás budú nielen inšpirovať k vianočnej hudbe, ale budeme aj pekne odpočítavať týždne do Vianoc. Samozrejme som pomedzi to vymyslel články, ktoré budú mať tiež vianočnú tematiku, aby som vás navnadil na tú správnu vianočnú a pohodovú atmosféru.


Máme tú prvú adventnú nedeľu. Normálne je to až neuveriteľné, že to hovorím, konečne. A s ňou sa zapaľuje prvá sviečka na adventnom venci, ktorá nám symbolicky odštartuje adventné obdobie. Tu na blogu nám dnes odštartuje vianočné články album, ktorý mi je neskutočne srdcu blízky, pretože tento album mi darovala osoba, bez ktorej by tento celý blog neexistoval. Preto si myslím, že by práve dnešný album mal symbolicky odštartovať a uviesť tohtoročné vianočné články. Mimochodom, ak sa chcete viac navnadiť na vianočnú atmosféru, môžete si pozrieť minuloročné vianočné a adventné články, ktoré si myslím, že nikdy v mojej zbierke počas vianočného obdobia nevynechám. 


Ako hovorím, dnes som si pre vás pripravil album, ktorý mi je srdcu blízky, taktiež si neviem bez tohto albumu predstaviť Vianoce. Album sa nazýva Christmas od famózneho interpreta Michael Bublé. Michael je pre mňa jednoznačne jazzový interpret, ktorého vyťahujem počas jesene a Vianoc, pretože jeho hlas ma vždy dokáže upokojiť, ukľudniť a navodiť na vlnu pohody a relaxu. A rozhodne práve tento album je toho veľkým príkladom. Famózne pesničky, ktoré krásne intonačne prespieval do jazzovej klasiky, ktorá mi vždy navodí zimomriavky po celom tele. Tento album nájdete v rubrike CD, LP Mesiaca, samozrejme, ako vždy link pod článkom. Michael Bublé vydal nový album, ktorý jednoznačne stojí minimálne za vypočutie. 


Tento album obsahuje skladbu, ktorá je od neho moja najobľúbenejšia a nazýva sa It's Beginning To Look a Lot Like Christmas. Nádherne precítená skladba, ktorá má vždy vie nakopnúť na vianočnú atmosféru. Preto som ju zároveň vybral ako moju „naj“ vianočnú pesničku z celého albumu. 

Nedalo mi a aj v tejto rubrike vám chcem dať pár mojich rád, ktoré ma navnadia ešte viac na vianočnú náladu a zároveň ich vždy aplikujem počas vianočného obdobia. Budem to brať tak postupne. Prvá vec, ktorú robím, je vianočná výzdoba, ktorú si vždy dávam od prvého decembra, pretože si chcem Vianoce užiť naplno a pre mňa vianočné obdobie začína od 1. decembra, nie od 24. Decembra . Takže treba vytiahnuť pár ozdôb, ktoré vám vždy vyčarujú úsmev na perách, keď prídete domov unavený po ťažkom dni. Ideálne sú svetielka, ktoré vám vysvietia detskú dušičku v očiach, no a aby toho nebolo málo, tak vianočnú voňavú sviečku, ktorá vám krásne rozvonia byt a vám to navodí pocit domova, pohody a veľkého relaxu, odpočinku po ťažkom a náročnom, či stresovom dni. 


Ako tak pozerám, tak Michael Bublé k jednotlivým pesničkám, ktoré sa nachádzajú na albume, nemá vytvorené vianočné klipy. Ale strašne sa mi páčia pozadia k lyricsom, krásne tam padá sneh a dodáva to super atmošku. Veď keď nám tu skoro vôbec nepadá sneh, tak aspoň počas toho, ako počúvame jeho album, nám na monitore, displeji krásne sneží. 

Myslím si, že celkový dizajn albumu je pekný. Dokonca sa dá použiť aj ako vianočná dekorácia, ktorá vyzerá jednoducho, pekne a nie je gýčová, aj keď ku Vianociam sa trocha gýču aj hodí. 

Taktiež aj v tejto rubrike som sa rozhodol vám pridať viac inšpirácie na vianočné pesničky a album. Preto som si pre vás pripravil bonusovú, vianočnú pesničku, a taktiež aj bonusový, vianočný album, ktorý vám ešte viac vytvorí vianočnú atmosféru. 

Bonusovú skladbu, ktorú som si pre vás pripravil, som počúval minulý rok cez vianočné obdobie nonstop. Pesnička sa volá Santa Tell Me od úžasnej a talentovanej interpretky Ariana Grande, ktorá nás svojou skladbou prenesie do Vianoc a radostných momentov. 

Bonusový album, ktorý pre vás mám, je asi môj prvý český album, na ktorom si momentálne ulietavam. Album sa volá Bílé Vánoce od Pani speváčky, ktorú si nesmierne vážim, pretože vie úžasne spievať a nie je ňou nik iný, ako Lucie Bílá. 

Neskutočne som sa na tieto vianočne, adventné články tešil, pretože som si tento rok pre vás pripravil ešte viac úžasných albumov, ktoré vám určite spravia takú radosť, ako mne. Ale čo hlavné, navnadia vás na vianočnú, pohodovú a relaxačnú atmosféru. 

Michael Bublé Článok: 

Ariana Grandé články: 

Minuloročné Adventné články XMAS MUSIC: 

Prajem vám pekný, oddychový a pokojný advent. LUKEY 

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments