Xmas Music BoneyM - Christmas ( 3 adventná nedeľa)

By LukeyLB - decembra 16, 2018




Vianoce nám už pomaličky, ale jasno, cinkajú na dvere. Preto by sme sa mali v rytme vianočnej hudby preniesť do vianočnej a pohodovej nálady. A o to sa postaráme práve tu. Než začneme, chcel by som sa poďakovať Fun rádiu, že zdieľajú moje články na ich stránke. Veľmi si to vážim a zo srdca ďakujem. Dnes som si pre vás pripravil netypický vianočný album. Prečo hovorím netypický? Pretože interpretov môžete skôr poznať z letných, starších hitov. Preto je celý album netypický a starý, no stále dobrý a nadčasový počas Vianoc. A taktiež chcem, aby si každý našiel v tejto rubrike Xmas Music tú svoju vianočnú pesničku, album. 

Tretiu adventnú nedeľu nám odštartuje album Christmas od legendárnej skupiny Boney M. Áno, teraz si určite hovoríte, prečo práve táto skupina, prečo niečo staré a zabudnuté. Preto, lebo je to album, ktorý obsahuje legendárne pesničky, ktorý pozná každý a ktoré sa nachádzajú na každom vianočnom albume, len sú trocha viac rytmicky a sviežo upravené. Nikde nie je napísane, že by vianočné skladby mali byť pomalé a v nízkej tónine. Taktiež som chcel tento album vytiahnuť, aby sa naň nezabudlo. Skupinu Boney M zbožňujem, ich legendárne a originálne pesničky ma vždy vedia namotať na pozitívnu a tanečnú vlnu. Tento album je veľkým príkladom toho, že sa dá zabaviť aj na Vianoce. Preto bude tretia adventná nedeľa jedna znamenitá vianočná párty, plná kamarátov, zábavy a zážitkov. Pretože vianočné obdobie nie je len o rodinnej pohode a vianočnej harmónii, ale aj o dobrej nálade, plnej zábavy, smiechu a radostí. Album od Boney M sa už objavil na blogu v rubrike Oldies Music, kde nájdete ich letné pesničky, ktoré pozná azda každý hudobný fanatik. Samozrejme link pod článkom. 


Ako som už na začiatku hovoril, Vianoce už máme za rohom a s tým prichádza aj veľký stres a zhon z hľadania darčekov. Moja rada: netreba sa stresovať a radšej sa inšpirujte internetom, videami, článkami, kde sa dozviete viac tipov na darčeky. Mne osobne dosť pomohlo pozretie videí od youtuberov, kde vybrali pár dobrých tipov a nápadov na darčeky. Preto sa vás pýtam, máte už kúpené všetky vianočné darčeky? Kľudne mi môžete napísať do komentára, čo ste kúpili, a tak môžete inšpirovať tých, čo ešte nič kúpené nemajú. No stále majte na pamäti, že Vianoce nie sú o darčekoch, ale o atmosfére radosti a rodinnej pohody. 

Späť k albumu. Album je dosť bohatý na vianočné hitovky, ktoré snáď pozná každý. Preto som mal veľký problém vybrať favorita. No myslím si, že veľkou ozdobou celého albumu je pesnička Mary's Boy Child / Oh My Lord. Krásna, veselá pesnička, plná rytmu.

Moja vianočná rada a zároveň pre mňa pohoda, ktorú aplikujem aj v praxi, je vybrať sa ako partia na vianočné trhy, vianočný obed, nákupy vianočných darčekov, kávu, punč, nejakú tu akciu - párty, kde si zaspomínate na krásne a vtipné spoločné chvíle. Uvidíte, ako vám to vyčarí úsmev na tvári a dodá tú správnu detskú radosť počas Vianoc. Taktiež vám odporúčam navštíviť svojich najbližších a stráviť s nimi pekné chvíle, napríklad aj pečením, ako vidíte na fotkách. 


Pozeral som ich vianočné klipy a našiel som len k pesničke Boy Child / Oh My Lord. Ten klip mi príde čisto typický pre nich. No Boney M nikdy nemali moc klipov, skôr nájdete ich koncerty, ktoré vždy majú veľa energie a šarmu. 

Bez bonusovej pesničky a albumu si neviem predstaviť ukončiť tento článok. Ako bonusovú skladbu som pre vás vybral horúcu novinku od interpretov Gwen Stefani a Blake Shelton, ktorá sa nazýva You Make It Feel Like Christmas. Táto skladba je plná lásky a radosti. 

A aby sme sa držali v línii noviniek, tak aj bonusový album je tohtoročná novinka s názvom A Legendary Christmas od interpreta Johna Legend. Do tohto albumu som sa neskutočne zamiloval a zažral. Jednoznačne plánujem tento album dokúpiť do mojej zbierky, pretože obsahuje veľa pohody, relaxu a dobrej a pozitívnej vianočnej nálady. 

Kde som CD kúpil:

Boney M článok:

Môj Instagram:

FB stránka:

Fun radio články:

Prajem vám pekný a oddychový advent, bez stresov. Užívajte naplno vianočnú hudbu. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments