Pohodová hudba Our Version of Events - Emeli Sandé

By LukeyLB - novembra 14, 2018




Ako rád hovorím: “pohodovej hudby nikdy nie je v jesennom období dosť.” Tak tumáme ďalší článok v rubrike Pohodová hudba, ktorý nás navnadí na krásnu, farebnú a pohodovú jeseň, plnú pohody a relaxu. Na dnešný album, ktorý som si pre vás pripravil, som sa veľmi tešil, pretože je veľkým obrazom jesene a jesennej pohody, dokonca si neviem predstaviť, že by som si tento album v tomto upršanom období nepúšťal. Myslím si, že mi dáte za pravdu, že tento album sa vyníma a zároveň dopĺňa pohodovú hudbu. Som rád, že tento album nám obohatí túto rubriku, ktorá tak bude ešte viac pestrejšia a vhodná pre inšpiráciu. Do komentára mi môžete dať vedieť, aká je tá vaša tohtoročná jesenná pesnička? Rád si to prečítam a inšpirujem sa. Pretože ja osobne si neviem predstaviť jeseň bez pohodovej hudby, sviečok, svetielok a kávy a to všetko dotvorené krásnym jesenným počasím.

Dnes som si pre vás pripravil a zároveň obohatil našu rubriku o ďalší famózny album s názvom Our Version of Events od interpretky, ktorá má špecifický a krásny hlas, zlato v hrdle a nemôže ňou byť nik iný, ako Emeli Sandé. Emeli je jasným príkladom interpretky, ktorá vkladá do pesničiek svoje pocity a emócie, ktoré sú nielen radostné, ale poukazuje aj na tie zlé, ktorých si myslím, že tento album dosť obsahuje. Pre mňa je Emeli interpretka, ktorú zaraďujem do jesene a pohody, do klubu jesenných, pohodových interpretov, ktorých počúvam zvyčajne len v tomto období, ktoré máme momentálne teraz. Jednoznačne plánujem spraviť na tento album Recenziu, pretože si to tento album zaslúži, lebo je kvalitný a nadčasový. Taktiež chcem k tomuto albumu vypísať všetky moje myšlienky a pocity, či už k interpretke, alebo aj k albumu. Recenziu plánujem už čoskoro. Taktiež mi môžete dať vedieť aj vy, či by sa vám páčila recenzia na tento album a hlavne, či máte záujem, pretože ja si myslím, že album si to zaslúži.

Mal som veľký problém vybrať moju jesennú, pohodovú pesničku, pretože ako hovorím, tento album obsahuje dobré a kvalitné skladby. No nakoniec som vybral pesničku Clowen, ktorá obsahuje jednu emóciu za druhou. 


Moja rada pre vašu jesennú pohodu je, aby ste sa nechali inšpirovať jeseňou tak, ako ja - prechádzky po lese, prírode. Myslím si, že nie je nič krajšie a oddychové, ako sa ísť prejsť do lesa, parku, kde príroda ukazuje a vytvára jesenné čaro. Kde načerpáte čerstvý vzduch a posilníte zdravie a vitalitu. Taktiež je to osobne pre mňa veľkou inšpiráciu na fotky k článkom, ktoré pre vás píšem. No hlavne, je to vypnutie od okolitého sveta, kde sa naplno venujem relaxu a pohode. 

Môj najviac jesenný a pohodový klip z tohto albumu je k pesničke Next To Me, kde je Emeli krásna a pôvabná, dokonca z nej srší veľa pozitívnej nálady. 

Taktiež aj v tomto článku som si pre vás pripravil bonusovú pesničku a bonusový jesenný, pohodový album, ktorý vás ešte viac namotivuje na toto obdobie. 

Skladba, ktorú som si pre vás pripravil, sa taktiež nachádza na tomto albume, no je od interpreta Labrinth, kde spolupracovala aj Emeli. Dáva to asi aj logiku, keďže je na albume, no ja sa ako vždy neviem vymotať a vyjadriť, klasika Lukáš . Skladba sa nazýva Beneath Your Beautiful, pri tejto pesničke tak ako vždy, zimomriavky prúdia po celom tele. 

Bonusový album, respektíve albumy, ktoré som vybral, sú všetky albumy od famóznej interpretky Whitney Houston, ktorá tu zanechala veľký kus tvorby, ktorá bude vždy bezkonkurenčná a silná. 

Kde som LP kúpil: 

Pekný deň všetkým, plný radosti a pokoja. LUKEY 

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments