CD, LP Mesiaca Október Sam Smith - In The Lonely Hour

By LukeyLB - novembra 07, 2018




Mesiac október nám docválal neskutočne rýchlo do svojho cieľa a máme tu nový mesiac november, ktorým nás bude opätovne sprevádzať rubrika Pohodová hudba v jesennom období. Než sa plnohodnotne začneme venovať mesiacu november, tak by sme mali ukončiť mesiac október, ktorý mne osobne neskutočne rýchlo ušiel. Poriadne som si ani neužil obdobie Halloweenu a už aby človek pomaličky začal rozmýšľať nad Vianocami, ktoré samozrejme budú aj tu na blogu, v plnej ligotavosti a kráse ako sa patrí. No späť k októbru. Mesiac október bol dosť bohatý na rubriku Pohodová hudba a v tom istom duchu budeme pokračovať aj teraz. Album, ktorý som si pre vás pripravil, sa už nachádza na blogu, dokonca aj v rubrike Pohodová hudba, kde jednoznačne musí byť a nemôže nám chýbať. 

Album, ktorý som najviac počúval za mesiac október, sa nazýva In The Lonely Hour, od interpreta Sam Smith, ktorý je pre mňa vyslovene jesenný interpret a má pohodovú hudbu. Tento album nájdete v rubrike Pohodová hudba. Samozrejme, ako vždy, link nájdete pod článkom. No tento album sa nenachádza v rubrike Recenzie, čo si myslím, že je veľká škoda. Ak by ste chceli tento album zrecenzovať, napíšte to do komentára, ak bude záujem, tak ho rád zrecenzujem a pridám sem na blog. Taktiež Sam Smith minulý rok vydal album, ktorý si myslím, že sa mu dosť podaril. Tento album nájdete v rubrike Recenzia, a taktiež v tohtoročnej Pohodovej hudbe. Všetky linky vám vypíšem dole pod článkom, kde sa môžete prekliknúť rovno na článok. Nájdete tam všetky moje pocity, myšlienky o interpretovi a o samotnej jeho hudbe. 

Ako vždy vyberiem poradie troch najlepších skladieb celého albumu. Musím vám povedať, že pri tomto albume som nemal akosi problém vybrať pesničky. Pritom tento album je dosť kvalitný, nadčasový a myslím si, že pesničky, ktoré obsahuje tento album, asi nikdy neomrzia a v mojom prípade, vždy keď danú skladbu z albumu niekde počujem, tak ma poteší. 


Na treťom mieste sa umiestnila pesnička Leave Your Lover. U Sama Smitha mám tendenciu vždy mať neskutočné chvenie a zimomriavky a výnimkou nie je ani táto skladba. 

Druhé miesto obsadila pesnička Stay With Me, ktorá je asi jeho najznámejšia pesnička v jeho speváckej kariére. Práve táto pesnička je tá, ktorá nikdy neomrzí. 

A prvé miesto obsadila pesnička I’m Not The Only One, ktorá mi je asi najviac srdcu blízka, pretože táto pesnička obsahuje veľký kus citov a emócií. 

Tento mesiac sa mi podarilo zakúpiť si pár albumov do mojej zbierky. Zoznam je nasledovný: CD Soundtrack Harry Potter and The Deathly Hallows part2, CD Whitney Houston I Will Always Love You: The Best Of Whitney Houston, LP Soundtrack Dirty Dancing, LP Years and Years album: Communion, CD Soundtrack Fifty Shades Freed, LP Emeli Sande album: Our Version Of Events, LP Soundtrack Harry Potter And The Goblet Of Fire. 

Rozhodol som sa tu zaradiť aj menšiu rubriku pesničiek, ktoré som počúval za daný mesiac. V tejto mini rubrike sa budú nachádzať nové, ale aj staré pesničky, ktoré ma sprevádzali daným mesiacom. Je možné, že sa budú opakovať niekoľko mesiacov, pretože ich stále ešte počúvam a nedokážem ich dostať z hlavy. 


Zoznam skladieb je nasledovný: Zedd, Maren Morris, Grey - The Middle, Liam Payne, Rita Ora - For You,Maroon 5 - Girls Like You ft. Cardi B, Shawn Mendes - In My Blood, Ariana Grande - no tears left to cry, Sam Smith - Too Good At Goodbyes, Calvin Harris, Dua Lipa - One Kiss, Phantoms - Lay With Me ft. Vanessa Hudgens, Lady Gaga, Bradley Cooper - Shallow, Lady Gaga - Look What I Found, Calvin Harris, Sam Smith - Promises, Jason Derulo x David Guetta - Goodbye feat. Nicki Minaj & Willy William, Kylie Minogue, Jack Savoretti - Music's Too Sad Without You, Ariana Grande - God is a woman, Lady Gaga, Bradley Cooper - I'll Never Love Again, Lady Gaga - Yoü And I, The Weekend - Earned It, Shawn Mendes - Nervous, Eurythmics - Sweet Dreams, Eurythmics - There Must Be An Angel, Nicki Minaj - Barbie Dreams, Jennifer Lopez - Dinero ft. DJ Khaled, Cardi B, Ciara - Level Up,Kylie Minogue - Dancing, Kylie Minogue - Raining Glitter. 

Kde som LP kúpil: 

Sam Smith články: 

Prajem vám úspešný, radostný a bezstresový mesiac november, plno zdravia. Pekný deň všetkým. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments