Recenzia na album Kiss Me Once - Kylie Minogue

By LukeyLB - októbra 07, 2018

Tento mesiac som predsa len vybral jeden album do rubriky Recenzia, ktorý si myslím, že je taktiež dosť jesenný a je tiež vhodný do rubriky pohodová hudba. Tento album vás naladí na pohodu, relax a obklopí vás množstvom emócií, ktoré interpretka vložila do tohto albumu. Rozhodol som sa, že tento mesiac bude len jeden článok Recenzia, pretože v mesiaci september sme ju mali pravidelne každú nedeľu. Nedeľu noviniek a nových albumov, ktoré vyšli v roku 2018. Tak musíme to trocha prestriedať a povymýšľať niečo nové, aby to nebolo stále monotónne. Linky albumov, ktoré sa objavili v predchádzajúcom mesiaci september, vám dám pod článok. Albumy ma dosť prekvapili. Dočítate sa viac v článkoch.

Dnes som si pre vás pripravil album Kiss Me Once, od interpretky Kylie Minogue. Tento album obsahuje neskutočne veľa emócií, ktoré Kylie vložila do albumu. Taktiež si myslím, že tento album je dobre poskladaný, a taktiež si myslím, že na albume dosť zamakali a je premyslený. Je premyslený do detailov. Veľmi dobrý a kvalitný album, ktorý sa nestratí v zbierke. Myslím si, že Kylie je speváčka, ktorá robí dosť precízne spracované albumy, taktiež si myslím, že si dáva záležať na tom, čo vydá. Myslím si, že používa nápad a myšlienku, takú akú mala a stále má, Madonna. A tou je byť popredu vo všetkom.

Zoznam pesničiek, ktoré sú súčasťou albumu: Into The Blue, Million Miles, I Was Gonna Cancel, Sexy Love, Sexercize, Feels So Good, If Only, Les Sex, Kiss Me Once, Beautiful, Fine. Málo, ale dobrých a prepracovaných pesničiek. Menej je niekedy viac.

Moja najviac počúvaná pesnička, a zároveň moja obľúbená pesnička v tomto albume, je Into The Blue, ktorá obsahuje asi najviac emócií z celého albumu.

Klip, ktorý je mojim favoritom, je k taktiež k pesničke Into The Blue. Kylie je v ňom neskutočne pekná a očarujúca. Taktiež sa mi páči celkový príbeh tohto klipu.

Dizajn celého albumu je pekný, elegantný a jedinečný, presne ako je aj Kylie. Dosť sa mi páči dizajn, ako hovorím, Kylie má všetko premyslené.

Jej live koncerty sledujem zvyčajne pri upratovaní. Vždy ma jej koncerty sprevádzajú pri dlhom a nudnom upratovaní, ktoré mi tak vždy zábavnejšie a rýchlejšie ujde.

Moje záverečné hodnotenie je už asi jasné, na tento album nemám nič negatívne. Jednoznačne môžem odporučiť všetkými desiatimi. Ako som už hovoril, tento album sa vám v zbierke nestratí, a taktiež je vhodný na momentálne jesenné obdobie. Dodá tú správnu pohodu, relax, ktorý sa po náročnom a ťažkom dni vždy zíde. Taktiež vám vytvorí dobru jesennú atmosféru, ktorá je čarovná a jedinečná.

Kde som CD kúpil:

Kylie články:

Recenzie: