Pohodová hudba Sam Smitha - The Thrill of It All

By LukeyLB - októbra 10, 2018




Konečne tu máme moje najobľúbenejšie obdobie, ktorým je krásna, inšpiratívna a oddychová jeseň, plná farieb. Neskutočne som sa tešil na rubriku Pohodová hudba. Tento rok som si pre vás pripravil zaujímavé albumy, ktoré vám vytvoria tú správnu jesennú pohodu a atmošku, bez ktorej si neviem predstaviť jeseň. Rubriku som si naplánoval na dva mesiace, október a november, a budem to prekrývať ostatnými rubrikami, aby to bolo pestrejšie. Dúfam, že sa vám bude páčiť tohtoročná rubrika Pohodová hudba a bude vám prinášať tú správnu pohodu, ktorej nikdy nie je dosť. Do komentára mi môžete napísať, či ste sa tešili na jeseň a čo máte najradšej na tomto období. 

Dnes som si pre vás pripravil minuloročnú novinku, album, ktorý sa už nachádza na blogu v rubrike Recenzia. Samozrejme link budete mať pod článkom. Tento album jednoznačne musí byť v tejto rubrike, a taktiež nám odštartuje tohtoročnú rubriku v plnej kráse. Album, ktorý ospevujem, sa nazýva The Thrill of It All od interpreta Sam Smitha, ktorý si neviem nikde inde predstaviť, ako presne v tomto jesennom období. Keďže som na tento album už robil recenziu, tak tu nebudem vypisovať to isté, ako som písal už vyššie, link bude pod článkom, kde si prečítate všetky moje myšlienky a pocity k danému albumu. 

Moja jesenná, pohodová hudba tohto albumu sa nazýva Too Good at Good Beyes. Táto pesnička obsahuje neskutočne veľa emócií, ktoré mi vždy vytvoria zimomriavky. Presne toto mám rád na pesničke, keď mi dodá neskutočné zimomriavky.


Pre inšpiráciu som si vymyslel moju jesennú pohodu, ktorú aplikujem, menšie navnadenie a návod, ako si vytvoriť tú atmosféru a čaro jesene. Vždy vám napíšem kúsok pohody, ktorú aplikujem do praxe. To, že si púšťam jesenné albumy, už dávno určite viete, no vždy si k tej dobrej hudbe spravím dobrú kávu, kde si pridám trocha škorice, ktorá mi evokuje čistú jeseň. Zabalím sa do deky a zapálim sviečky, ktoré mi zútulnejú byt a dodávajú to príjemné teplo, ktoré sa šíri po celom byte. Je to neskutočný relax a pohoda, ktorú si vždy doprajem, aby som vypol z reality. 

Najviac pohodový a jesenný klip je k pesničke Too Good at Good Beyes, kde je krásne ukázaný dej celej pesničky. 

Taktiež som si neodpustil zaradiť aj bonusovú pieseň a bonusový album, ktorý nám vytvorí ešte väčšiu pohodu. Pretože pohody v dnešnej dobe nie je nikdy dosť. 

Bonusová pesnička, ktorá si myslím, že sa hodí na toto obdobie, je pesnička Still Falling For You od interpretky Ellie Goulding z albumu Delirium, ktorý nájdete na blogu. Taktiež je to pesnička, ktorá sprevádzala celý film denník Bridget Jones 3. Famózná pesnička, ktorá sa Ellie, ako vždy, podarila. 

Ako bonusový album som vybral klasiku, ktorá nikdy neomrzí. Všetky albumy od interpretky Edith Piaf, ktorej najznámejšia skladba Non Je Ne Regrette Rien je nezabudnuteľná. Trocha klasiky nikdy neuškodí. 

Kde som LP kúpil: 

Sam Smith články:

Ellie Goulding: 

Prajem vám pekný a relaxačný deň, plný pozitívnej nálady. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments