Summer Music Flo Rida - Wild Ones /Recenzia

By LukeyLB - júla 15, 2018




Úspešne sme odštartovali letnú atmosféru, letné články a Summer Music rubriku na blogu. Leto máme v plnej kráse. Slnečné a teplé počasie nás sprevádza počas krásneho a dlhého dňa. Dotyky slnečných lúčov nám spôsobujú krásne opálenie na tele a príjemná voda nás osvieži. K tejto letnej atmosfére nám chýba už len dobrá letná hudba, o ktorú sa vám postarám ja! Inšpirujte sa dobrou, letnou hudbou, ktorá vám dotvorí, vyšperkuje tú poslednú letnú bodku. Dnes som si pre vás pripravil album, ktorý srší letom, dokonca si neviem predstaviť, že by tento album nebol v mojej zbierke, alebo pustený počas leta. Tento album mi vždy vytvorí letnú párty a samozrejme letnú atmosféru, ktorá má vždy naštartuje na letnú zábavu. Dúfam, že vám tento album vyčarí toľko letnej a pozitívnej nálady, ako mne.

Album, o ktorom hovorím, sa nazýva Wild Ones od interpreta Flo Rida. Album som vybral preto, lebo obsahuje legendárne letné pesničky, ktoré sa vždy objavia v letnom playliste a taktiež vždy počas leta v rádiách. Jednoznačne tento album je vyskladaný na letnú párty. Flo Rida je pre mňa interpret, ktorého počúvam zvyčajne len v lete. Jeho tvorba mňa osobne nikdy moc nebrala, ale ako príde leto, letné obdobie, tak automaticky jeho album vyťahujem a počúvam. Jeho rytmický impulz ma vie vždy roztancovať a naštartovať na letnú párty. Áno, stále opakujem párty, pretože inak sa to nedá ani napísať a ani vysvetliť. Tento album je vyslovene pre ňu určený. Hneď, ako dopíšem tento článok, tak si ho idem pustiť. 

Pesničky, ktoré sa nachádzajú na albume, sú: Whistle, Wild Ones, Let It Roll, Good Feeling, In My Mind, Sweet Spot,Thinking of You, I Cry, Run. Málo pesničiek, ale dobrých. Ako sa hovorí “Nejde o kvantitu, ale o kvalitu”, a to si myslím, že v tomto prípade sedí. 

Mojím letným favoritom tohto albumu je I Cry, pretože keď si poviem album Wild Ones, tak práve táto pesnička mi prvá napadne, aj keď je to dosť ťažké, lebo ako hovorím, album obsahuje kvalitné a dobré skladby


Iní interpreti, ktorí sa podujali na tomto albume, sú: talentovaná Sia, ktorá dodala pesničke Wild Ones šťavu a pôvab. Jennifer Lopezová, ktorá dodala sexepíl tomuto albumu. LMFAO, ktorí zaobstarali bezkonkurenčné letnú atmosféru. Georgi Kay zaujímavú hlasovo tónovanú pesničku. 

Letný klip - zo všetkých klipov, ktoré boli natočené k jednotlivým pesničkám na tomto albume, som vybral klip Whistle, pretože srší letom a letnou atmosférou. 

Priznám sa, že koncerty Flo Rida nesledujem, takže vám neviem povedať názor na koncerty. 

Dizajn celého albumu je veľkým zrkadlom interpreta a jeho štýlu obliekania, životného štýlu a dizajnu. 

Moje záverečné hodnotenie je už určite jasné. Album je dobrý, letný a jednoznačne ho odporúčam na leto a letné obdobie. Album spĺňa to čo má, a to je vytvoriť letnú pohodu a náladu. Album by som odporúčal na letnú párty, no taktiež je veľmi dobrý a vhodný k cvičeniu. Jednoznačne sa tento album počas leta vo vašej zbierke nestratí. 

Pesnička, ktorú som vybral ako ďalšiu inšpiráciu je skladba, ktorá patrí k mojim letným pesničkám, bez ktorých si neviem predstaviť leto, vždy na začiatku leta má navnadia na letnú atmosféru a sprevádzajú má počas celého leta. Pesnička má názov Waves od interpreta Mr. Probz. Úžasná pesnička s kreatívnym a zaujímavým klipom. 

Taktiež album, ktorý som si pre vás pripravil, ako ďalšiu inšpiráciu, tentokrát ich bude viac, a to všetky albumy od interpretky INNA. Jej pesničky sú veľkým zdrojom leta. Nielen hudba, ale aj interpretka je krásna a pôvabná. Jej hudba rozprúdi v žilách letnú seansu. 

Inšpiráciu môžete taktiež nájsť aj pri minuloročných článkoch v rubrike Summer Music, kde sú taktiež fantastické letné albumy, ktoré vás nakopnú na leto. 

Kde CD kúpiť: 

JLO článok:

SIA články:

Prajem vám slnečnú nedeľu, plnú letnej atmošky v kruhu kamarátov a rodiny. LUKEY 

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments