Recenzia na album Know No Better EP - Major Lazer

By LukeyLB - mája 27, 2018

A máme tu opäť článok o DJ, skupine. Minule som rozmýšľal, že či nespravím článok do rubriky collection, a to čisto len albumy od DJ. Dajte mi vedieť do komentára, či by vás niečo také zaujalo. Mám vymyslených viac takýchto podobných článkov. Priznám sa, že na album, ktorý som dnes vybral do recenzie, som úplne zabudol. To znamená, že ma až tak moc nezaujal, no nejdem predbiehať. Ale príde nám obdobie leta a myslím si, že sa bude omnoho viac používať.

Dnešný album, ktorý som vybral na recenziu, sa nazýva Know No Better EP od interpretov Major Lazer. Takto, ich hudba sa mi neskutočne páči, lebo je iná, originálna, jedinečná, ale čo je najviac - nadčasová. Vždy si všímam na DJ interpretoch to jedinečné a originálne, skrátka to, čo ich robí výnimočnými. Čo ma vie upútať. V mojej zbierke sa nachádzajú dva albumy a ja neviem prečo, ale nepočúvam ich až tak. Na internete alebo keď ich hrajú v rádiu, tak si ich rád vypočujem. Je to zaujímavé. No myslím si, že príde leto a všetko sa obráti.

Na albume sa nachádzajú tieto pesničky: Know No Better, Buscando Huellas, Particula, Jump, Sua Cara, Front Of The Line. Príde mi to dosť málo skladieb.

Nato, ako ma nezaujal tento album, tak predsa mám favorita, dokonca budem spĺňať podmienky a bude len jeden. Bude to asi tým, že ostatné pesničky ma moc neuchvátili. Pesnička má názov Know No Better, táto pesnička aspoň trocha vytiahla tento album, pretože tento album je nudný, nezáživný, taký nemastný neslaný, no pesnička, aspoň jedna, je úplný opak a dosť tam dominuje.

Kedže sú to DJ interpreti, tak na albume sa podujalo veľa iných interpretov, ako sú: Travis Scott, Camila Cabello, Quavo, J Balvin, Sean Paul, DJ Maphorisa, Nasty C, Ice Prince, Patoranking, Jidenna, Busy Signal, Anitta, Pabllo Vittar

Klipy, ktoré vydali k pesničkám. Vyberiem ten najznámejší, čo je vlastne aj môj favorit. Pekný dej, koncept a nápad. Páči sa mi celá pesnička a aj klip. Spolu to tvorí dobrý a kvalitný celok.

Dizajn, no budem pokračovať v kritike. Celkový dizajn albumu sa mi nepáči, príde mi to odfláknuté. Papierový obal, celé mi to príde nekvalitné, akoby narýchlo vydaný obal, veľké mínus.

Priznám sa, že koncerty nesledujem a ani neviem, či nejaké mávajú, vždy si radšej pozriem klip.

A máme tu záverečné hodnotenie. Tento album ma dosť sklamal, čo sa týka vonkajšieho vzhľadu, kvality, čo by som vedel ešte prekusnúť, no bohužiaľ, aj po obsahovej stránke. Pesničky má nezaujali, nie sú pre mňa atraktívne, príde mi to ako narýchlo vydaný album. Myslím si, že predchádzajúci album je lepší, krajší, kvalitnejší. No možno po lete budem mať iný názor, čo aj dosť pochybujem. Pre fanúšikov do zbierky je to fajn, no pre mňa nič moc, album, ktorý bude dlho stáť v poličke.

Major Lazer článok:

Prajem vám peknú, oddychovú a nenáročnú nedeľu. LUKEY