Recenzia na album Pink Friday - Nicki Minaj

By LukeyLB - apríla 22, 2018

Jarné obdobie nám spríjemňuje dni. Dodáva tú správnu atmosféru, pohodu a kľud, ktorý sa totálne spája s nedeľou. Na dnešnú nedeľňajšiu recenziu som si pripravil troška taký zvrat. Nebude obsahovať jar, ale bude skôr krásnym letným osviežením. Šťavnatá letná bomba. Pretože je najväčší čas sa pomaličky pripravovať na leto a letné obdobie. Určite veľa z vás, vrátane mňa, sa pripravujeme na leto. Chceme mať tú peknú letnú postavu. No to ja, sa o tú postavu už snažím niekoľko rokov a akosi neprichádza Preto som si dnes pripravil pre vás inšpiráciu, motiváciu k cvičeniu. Aby nám cvičenie rýchlejšie ušlo, aby sme nemysleli na tú veľkú námahu a drinu, ktorú do neho dávame.

Dnešná interpretka nám rozprúdi letnú náladu. Dodá nám tu správnu energiu k cvičeniu. Interpretka, ktorú mám dnes na mysli, sa volá Nicki Minaj a jej letný album Pink Friday. Tento album, ako hovorím, je šťavnatá letná bomba, ktorá dodáva tú správnu letnú atmosféru. Tento album je vhodný na letné párty a zážitky. Rozprúdi krv do celého tela a vždy keď počujem tento album, tak mám chuť na leto a na nejaký osviežujúci drink.

Na albume sa nachádzajú tieto pesničky: Roman Holiday, Come On A Cone, I Am Your Leader,
Beez In The Trap, HOV Lane, Roman Reloaded, Champion, Right By My Side, Sex In the Lounge Starships, Pound The Alarm, Whip It, Automatic, Beautiful Sinner, Marilyn Monroe, Young Forever, Fire Burns, Gun Shot, Stupid Hoe, Turn Me On, Va Va Voom, Masquerade. Tento album je Deluxe Edition, preto obsahuje toľko skladieb.

Joj, máme tu favorita celého albumu. Takto, určite nebude jeden, pretože tento album obsahuje úžasné a chytľavé letné pesničky, ktoré mi stále ostávajú v hlave. A nedokážem si bez nich leto predstaviť. Prvá pesnička, ktorú som vybral, je Beez In The Trap. Táto skladba je strašná v tom zmysle, že ju nedokážem dostať z hlavy. Dokonca celý text už viem naspamäť. Ďalšia v poradí je Starship, táto pesnička je letná bomba, pri ktorej si vždy rozpomeniem na letné zážitky. Pund The Alorn krásna pesnička, ktorá má ešte krajší klip, kde je Nicki krásna a sexy. Turn Me On, táto pesnička je seriózna skladba, ktorá má city, emócie a dušu. A posledná skladba, ktorú som vybral má názov Va Va Voom, krásna rozprávková pesnička.

Na albume sa podujalo mnoho interpretov ako sú: Cam’ron, Rick Ross, 2 Chainz, Lil Wayne, NAS, Drake & Young Jeezy, Chris Brown, Lil Wayne, Bobby V, Beenie Man, ktorí dodali poslednú čerešničku na tomto albume.

Dizajn celého albumu je presný a charakteristický obraz Nicki a odráža aj názov celého albumu. Ako bonus je k albumu jej plagát.

Klipy k jednotlivým pesničkám, ktoré Nicki Minaj vydala, sú letné a sršia sexepílom, ktorého má Nicki až na rozdávanie. Jej hudba a klipy má vždy nahodia do letnej nálady.

Koncerty, ktoré Nicki má, sú veľkým zážitkom, pretože na pódiu sa vystrieda mnoho úžasných a talentovaných interpretov.

K tomuto albumu nemám nič negatívne, možno len trocha afektu so strany Nicki. No zase to ju robí originálnou a zapamätateľnou. Preto moje záverečné hodnotenie je kladné a jednoznačne tento album odporučím, ako letný album, ktorý nikdy cez leto neomrzí, práve naopak, vždy je vhod.

Nicki Minaj článok:

Prajem vám krásnu a slnečnú, hudobnú nedeľu. LUKEY