Modern Talking - The 1st Album 1985, Let’s Talk About Love 1986, Ready For Romance 1986

By LukeyLB - apríla 25, 2018




Rubrika Oldies Music nám úspešne plynie ďalej. Dnes máme stredu, tak sa v rubrike posunieme ďalej, a čo je hlavné, pridám ďalší článok. Pripravil som si pre vás dnes skupinu, o ktorej si myslím, že najviac prerazila na Slovensku, v Česku a v Nemecku. Neskutočne ma ich hudba baví, je vhodná na párty, diskotéku a poriadnu zábavu. 

Interpreti - skupina, ktorú mám na mysli, sa nazýva Modern Talking. V mojej zbierke sa nachádzajú tri albumy. Dávam ich všetky tri dokopy ako jeden článok, pretože keby že ich dám po jednom, tak by sme jeden celý mesiac mali len M. T.. 

Je to zaujímavé písať o albumoch, ktoré vyšli a boli veľkým hitom, dosť sa počúvali v tej dobe, keď som ešte nebol na svete. Srandovné je počúvať rodičov, keď mi rozprávajú príbehy, zážitky z ich mladosti, zábavy vtedy, keď práve boli hitom tieto pesničky. No asi najviac má fascinuje tá iskra v očiach, ako spomínajú na mladosť na tú zábavu a zážitky, ktoré prežili. 

Ako som spomenul, v mojej zbierke sa nachádzajú tri albumy, a to sú: The 1st Album, ktorý vyšiel v roku 1985. Ďalší album vyšiel v tom istom roku, čo mi príde dosť zaujímavé a názov má Let’s Talk About Love. No a posledný album v mojej zbierke je Ready For Romance, ktorý vyšiel v roku 1986.

Preto z každého albumu vyberiem jednu pesničku, ktorá sa dodnes počúva. No dúfam, že sa počúva, pretože tie pesničky sú super a hlavne rytmické. Ja osobne ich počúvam. Z prvého albumu som vybral pesničku You're My Heart, You're My Soul. Dlhší názov som ešte nevidel. Super trsačka, ale to sú všetky pesničky, ktoré som vybral. Z druhého albumu som vybral skladbu Cheri Cheri Lady. A z posledného albumu som vybral pesničku Brother Louie.

Sú to tie isté roky, ako sa aj spomínalo v predchádzajúcom článku, o Madonne. Snažil som sa však nájsť niečo iné aj na tieto dva roky.


1986: Začneme narodením, 13. mája sa narodil herec Robert Pattinson, ktorý si zahral asi najznámejšom filme Twilight, no taktiež si zahral v mojom obľúbenom filme o Harry Potterovi. Keď už sme načali tie filmy, tak v nich aj zostaneme, aj keď by som chcel viac vyzdvihnúť literatúru. Film Český kohút nezaspieva, natočený podľa divadelnej hry a hlavne diela Ivana Bukovčana - Kým kohút nezaspieva. Pre maturantov odporúčam, je to dobré dielo. 

1985: Keďže dva albumy vyšli v ten istý rok, tak ten daný rok spojím. Príde mi to zaujímavé a v dnešnej dobe nereálne, vydať dva albumy za jeden rok. V roku 85 sa začal vysielať seriál MacGyver. Zo slovenskej filmovej tvorby vyšiel film Fontána pre Zuzanu a z českej filmovej tvorby vyberiem nezabudnuteľný film Vesničko má středisková. 

Klipy: ja neviem prečo, ale všetky klipy, ktoré majú, mi prídu skoro rovnaké a nezáživné, no čo sa hudby týka, tak tá je super a neporovnateľná. 

Ako hovorím, obdobie je to to isté ako som písal už pri Madonne. Spomínal som, že sa mi páči z toho obdobia móda , takže pri nej ostaneme aj naďalej. 

Kde CD kúpiť: 

Peknú a nenáročnú stredu všetkým, plnú oddychu a radosti. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments