Justin Bieber

By LukeyLB - januára 31, 2018




Dnešný článok bude pre mňa asi najviac srdcu blízky. Pretože dnešný interpret je jeden z tých, ktorý je mojím vzorom. Keďže máme stredu, tak pokračujem ďalej v našej rubrike Collection a mám pocit, že aj štafete. A asi som najviac zo všetkých zbierok najviac pyšný a hrdý práve na túto celú zbierku, ktorú vlastním.

Ako napovedám, dnes toho bude trošku viac. Pretože fakt zbožňujem tvorbu tohto interpreta. Už podľa obrázkov môžete zistiť, že je to Justin Bieber, ktorý je neskutočne talentovaný človek. Asi fakt na všetko - spev, hranie na nástroje, písanie a aj v športe. Neskutočne talentovaný človek. Jeho hudba má neskutočne baví, absolútne nemám žiadnu výhradu. Žeriem jeho každú tvorbu. Mám pocit, že nie je dňa, kedy jeho skladby, nie sú u mňa pustené. Preto mám doma dosť veľkú zbierku jeho tvorby a stále nekončím a dokupujem, lebo pár albumov mi ešte chýba. 

Síce na fotke nie sú odfotené ostatné veci, ktoré vlastním, čo sa týka Justina, no v mojej zbierke sa nachádza aj vyrezávaná platňa jeho tváre. Čo si myslím, že je unikát a hlavne umelecké dielo. Mám doma ešte pár knižiek, DVD a vianočný box, ktorý je limitka. No nie je to až také podstatné, preto som to neodfotil.

Podstatné sú albumy, ktoré si teraz predstavíme: My World, My worlds: The Collection, Under the Mistletoe, Believe, Believe Acoustic, Journals, Purpose. Myslím si, že dosť slušná zbierka. Teraz ma ale čaká úplne najťažšia časť. Vybrať z každého albumu favorita. Určite poruším zadanie a niekde vyberiem viac pesničiek. Pretože je to nereálne, vybrať favorita, keď albumy obsahujú fantastické pesničky. Tak to môžeme zobrať postupne, od najstaršieho albumu, až po najnovší.


Začneme albumom My Worlds. Pesnička, ktorú som vybral, sa nazýva Love Me. Pretože vždy, keď počujem túto skladbu, tak sa mi vybaví tento album. Pesnička je veselá a rytmická. 



Ďalší album, ktorý je v poradí, sa nazýva My Worlds Collection. Vlastne je to skoro ten istý album, len obsahuje doplnkové pesničky. Keďže je to skoro ten istý album, tak by som mohol nechať tú istú skladbu. No pre mňa to je len výhoda a radosť, vybrať ďalšiu pesničku. Pesnička má názov First Dance, kde sa pridal interpret Usher a vytvorili úžasnú a nezabudnuteľnú pesničku.



Nasledujúci album sa bude veľmi týkať Vianoc, keďže je to vianočný album. Názov albumu je Under The Mistletoe. Mimochodom, tento album nájdeš v rubrike Xmas Music. Keďže sa nachádza mojej zbierke Box, tak tam mám aj CD limitky, takže to zhrniem do jedného poradia. A teraz nastáva to, že si nedokážem vybrať jednu pesničku. Preto poruším zadanie a vyberiem viac skladieb, ktoré majú rovnakú váhu: Santa Claus Is Coming To Town, All I Want For Christmas Is You, Drummer Boy, ktoré vždy vytvoria tu správnu vianočnú atmosféru a náladu. 



Čo sa týka ďalšieho albumu, ktorý má názov Believe, myslím si, že Justina veľmi vysoko posunul a veľa ľudí zmenilo na neho názor. Pesničky, ktoré som vybral, sa nazývajú: Boyfriend, As Long As You Love me, Beauty And A Beat, Believe. Sú fantastické a absolútne nemám na ne žiadne zlé a krivé slovo. 



Justin vydal k albumu Believe aj acoustic verziu, ktorú nájdeš v rubrike Pohodová Hudba. Myslím si, že nemusím vyberať iné pesničky, ostávajú tie isté, ako aj pri albume Believe.



Predposledný album Journals je trocha iná tvorba Justina. No myslím si, že je fantastický ako aj ostatné, aj keď sa od nich trochu líši. Pesničky, ktoré som vybral sa nazývajú: All That Matters, Confident a vždy, keď ich niekde počujem, tak ma navnadia na tento album. Recenziu tohto albumu nájdeš na blogu. 



Posledný album, ktorý je jeho ostatným vydaným, sa volá Purpose a obsahuje neskutočne vymakané a dokonalé pesničky. Preto tu zaraďujem všetky skladby, ktoré tento album obsahuje. Pretože spolu vytvárajú dokonalý album. 


Myslím si, že je jasné, ktorý album je favoritom. Je to Purpose, k albumu nemám čo viac povedať, je to úžasný album, ktorý obsahuje kvalitnú tvorbu. Tak isto nájdeš Recenziu na blogu.

Myslím si, že k albumom už nemám viac čo dodať. Všetky sú dosť kvalitné a výnimočné. Dole nájdeš linky na jednotlivé články od Justina, ktoré už boli vydané na blogu. 

Kde CD, LP kúpiť:

JB články:

Pekný zvyšok úspešného dňa. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments