Britney Spears

By LukeyLB - januára 17, 2018





Počasie vonku nám ukazuje rozprávkovú krajinu. Ťažký sneh dopadá na zem a vytvára krásne a umelecké diela. Chladivý vietor nám na tvár dodáva zdravú farbu na lícach. Ligotavé slniečko na snehovej perine vytvára kryštálové útvary. Prišla nám zima. Obdobie rozprávkovej radosti. No zima dokáže byť aj dosť chladivá, ako nás presviedča už niekoľko dní. Preto som si pre vás pripravil interpretku, ktorá roztopí aj veľký ľadovec svojou hudbou a sexepílom. 

Dnes som si pre vás pripravil pokračovanie rubriky Collection daného interpreta. A ako hovorím, dnešná interpretka bude dosť horúca. Jej tvorba nám rozprúdi krv do celého tela. Minulú stredu sme mali Arianu, ktorá sa vám dosť páčila. Myslím si, že dnešná interpretka to príjemne potiahne ďalej a na ďalší týždeň odovzdá štafetu ďalšej interpretke. Nemusím to ďalej naťahovať, ďalšiu zbierku albumov mám od Britney Spears. Myslím si, že k nej už fakt nemám čo povedať, niekoľko článkov už bola na blogu, už by som sa len opakoval. Určite však môžem povedať, že jej hudba vždy roztancuje človeka. Doplní energiu a dodá krv do celého tela. Jej pesničky vždy ostávajú v hlave a človek si ich stále spieva. A jednoznačne má veľa sexepílu, až na rozdávanie. 

Albumy, ktoré mám doma sú: Oops!... i did it Again, In the Zone, Femme Fatale, Britney Jean, Glory. Na každý album mám spomienku a zážitok. No teraz má čaká tá horšia časť, na ktorú sa nikdy neteším, a to vybrať z každého albumu jednu pesničku, ktorá bude reprezentovať celý album. Myslím si, že je to dosť ťažké, pretože na albume sa vždy nachádza viac úžasných pesničiek, ktoré sa dopĺňajú.



Album Oops!... i did it Again, tam nie je čo riešiť, asi jediná rýchla voľba. Pesnička, ktorú som vybral, je vlastne názvom celého albumu a zároveň ho aj reprezentuje.





Ďalší fantastický album - In the Zone. Tak na tomto albume sa nachádzajú úžasné pesničky, ktoré vytvárajú jednotu a dopĺňajú sa. Skladba, ktorú som vybral, je Everytime. Pretože táto pesnička je pre Britney stvorená, sadla jej a neviem si predstaviť inú interpretku, interpreta, ktorý by ju mohol spievať. Je jedinečná a úžasná.





Femme Fatale album bol pre Britney prelomovým. No aj ten obsahuje dosť kvalitné pesničky. Pesničku, ktorú som vybral je Criminal, pretože je zaujímavá a má úžasný klip.





Teraz príde album, ktorý obsahuje pesničku, ktorú zbožňujem najviac zo všetkých jej skladieb. Takže to bola pre mňa ľahká voľba. Pesnička má názov Britney Bitch z album Britney Jean. Nemám čo vytknúť tejto pesničke. Skladba má úžasný klip a toto je obraz a cele vnímanie Britney. Myslím si, že je to jej ideálna tvorba.





Posledný album, ktorý nám ostal a zároveň je Britney najnovší, má názov Glory. Album je elegantný, má sexepíl a úžasné pesničky. Skladba, ktorú som vybral, sa nazýva Make Me. Spolupracoval na nej aj raper G-EAZY, ktorý dodal tu správnu bodku celej skladbe. Neskutočne nadčasová pesnička.



Vybrať album, ktorý je mojím favoritom, bolo dosť ťažké, preto troška poruším pravidlá a vyberiem dva. Prvý album je In the Zone a druhý album Britney Jean. Tieto dva albumy majú rovnakú váhu a sú dokonalé.

Na záver by som sa vám chcel poďakovať za krásnu a veľkú sledovanosť, ktorá bola na nedeľňajšej recenzii. Ešte raz veľké ďakujem a moc si to vážim.

Kde CD Kúpiť:
1CD:

https://www.markman.sk/shop/action/productdetail/oc/107693/product/spears-britney.xhtml
2CD:
https://www.markman.sk/shop/action/productdetail/oc/107692/product/spears-britney.xhtml
3CD:
https://www.markman.sk/shop/action/productdetail/oc/257569/product/spears-britney.xhtml
4CD:
http://www.doorz.sk/go_product_SONY%252FP11624__spears-britney-britney-jean-deluxe
5CD:
https://www.markman.sk/shop/action/productdetail/oc/3819786/product/spears-britney.xhtml

Britney Články:
https://lukybitchlukqwas.blogspot.com/2017/12/cd-lp-mesiaca-november-britney-spears.html
https://lukybitchlukqwas.blogspot.com/2017/09/recenzia-na-album-glory-od-britney.html
Prajem vám pekný a oddychový zvyšok dňa, plný radosti a zábavy. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments