Ariana Grande

By LukeyLB - januára 10, 2018




Rok 2018 sa nám úspešne začal. Preto som si pre vás pripravil novú rubriku, ktorá nás bude sprevádzať až tri mesiace. Táto rubrika bude obsahovať zbierky albumov jednotlivých interpretov. Rubrika bude vychádzať každú stredu. Hlavne som sa snažil vybrať interpretov, ktorí sú mi srdcu blízki. Myslím si, že to dáva aj zmysel, keď mám viac albumov od daného interpreta, že ho uznávam a mám rád. Dokonca pri niektorých je to až veľká inšpirácia. Jedinou podmienkou, ktorú som si zadal, je minimálny počet albumov interpreta tri. Preto sa tam niektorí úžasní a talentovaní interpreti nedostanú, lebo nespĺňajú minimálny počet. Celá rubrika sa bude volať COLLECTION a vždy pri tom bude meno daného interpreta. 

Dnešný článok hneď odpálime úžasnou interpretkou, ktorá vždy keď zaspieva, jej vysoké a čisté tóniny pohladkajú moju kožu a hneď nastanú zimomriavky. Interpretku ste už mohli zachytiť na blogu niekoľkokrát. Interpretka, ktorú mám na mysli a ktorú som vybral do rubriky Collection, je úžasná a talentovaná Ariana Grande. Ako hovorím, je to speváčka, ktorá má zlato v hrdle. A o tom nás presvedčili jej úžasné a originálne albumy: Yours Truly, My Everything a Dangerous Woman. Myslím si, že môže byť hrdá na svoju tvorbu. Pretože je kvalitná a inšpiratívna. 

Bol to veľký problém vybrať z každého albumu skladbu, ktorá je pre mňa favoritom, pretože albumy obsahujú neskutočne úžasné pesničky.


Prvý album, ktorý je jej najnovší, je album Dangerous Woman, ktorý Arianu najviac preslávil. Akože tento album obsahuje brutálne veľa úžasných pesničiek, tam som mal veľký problém vybrať favorita. No nakoniec som vybral pesničku, bez ktorej mi leto nemože začať, a to je pesnička Side to Side, kde krásna, šarmantná Nicky Minaj ukázala, že má veľa sexepílu a zároveň guráž v repe.



Ďalší album tu máme My Everything. Myslím si, že tento album Arianu preslávil a vyzdvihol na vyššiu úroveň a kvalitu. Pesničku, ktorú som vybral, má v spolupráci s interpretom The Weekndom a úspešne prerazila do celého sveta. Pesnička má názov Love me Harder. Veľmi dobrá a vydarená skladba.



Z albumu Yours Truly som vybral pesničku Popular Song, kde sa pripojil interpret Mika a s Arianou vytvorili užasnú a nezabudnuteľnú pesničku o pomste.


Asi už vám je známy album, ktorý je môj favorit. Všetky albumy majú niečo do seba a obsahujú kvalitnú tvorbu. No mojím favoritom je album Dangerous Woman. Pretože je z nich najviac premakaný. A jednoznačne najviac Arianu posunul vyššie.

Ariana má úžasný hlas. Jej tvorba je neskutočná. Hltám každú jej pesničku. No stále čakám, že vydá skladbu, pri ktorej mi padne sánka, budem ťažko lapať po dychu a hlavne nebudem mať slov. Jej hlas si môže dovoliť omnoho viac, ako vydáva. No uvidíme, možno sa dočkáme čoskoro. 

Kde CD kúpiť: 
1 CD:
2 CD: 
3CD:

Ariana články: 

Prajem vám pekný a úspešný deň. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments