Recenzia na album Happiness Begins - Jonas Brothers

By LukeyLB - marca 15, 2020

Po dlhšej pauze sú tu opäť aj s novinkou.

Reč je o americkej popovej skupine Jonas Brothers, ktorá nás minulý rok prekvapila nielen tým, že sa opäť po dlhšej pauze dali dokopy a opätovne vznikla súrodenecká skupina, ale aj novinkou v podobe albumu - “Happiness Begins”.

Jonas Brothers je súrodenecká skupina, ktorú si môžete pamätať hlavne z televíznej stanice Disney Channel v seriáli Jonas, Jonas L.A, ktorý mal dve úspešné série. Okrem vlastného seriálu si zahrali aj vo filme Camp Rock 1,2 taktiež v produkcii Disney Channel, ktorý si dodnes veľmi rád pozriem. Vždy je to pre mňa priam nostalgický kúsok môjho detstva. Ich úplné začiatky sú v roku 2005, kedy vydali svoju prvú nahrávku “Year 3000” a s ňou podpísali zmluvu s vydavateľstvom Hollywood Records. Tak vznikol ich debutový albumu “It's About Time”. O rok neskôr vyšiel ich druhý album “Jonas Brothers”, ktorý si okamžite získal svojich fanúšikov vďaka pesničke “S.O.S”. Okrem týchto dvoch albumov skupina vydala ešte dva projekty “A Little Bit Longer”, “Lines, Vines and Trying Times”. Potom sa ich cesty rozišli a vybrali si každý vlastnú tvorbu.

• Joe Jonas okrem sólovej tvorby v podobe albumu “Fastlife” vytvoril novú hudobnú skupinu DNCE, ktorá vyprodukovala hity, ako: “Cake By The Ocean”, “Kissing Strangers”, ktoré nás v rádiách mnohokrát obohacovali.
  • Nick Jonas sa venoval sólovej tvorbe v podobe famózneho albumu “Last Year Was Complicated”, ktorý obsahuje skladby, ako: “Tove Lo”, “Chainsaw”, “Under You“ a iné. Okrem speváckej kariéry si zahral aj v úspešnom seriáli Scream Queens.
  • Jediný Kevin Jonas sa nevenoval hudobnej tvorbe, ale svojmu rodinnému zázemiu.
No skupina je opäť pokope a vydali svoj piaty album “Happiness Begins”. Album získal mnoho pozitívnych ohlasov vďaka pesničkám Sucker, Cool, ktoré album vytiahli do rebríčka US Billboard 200. Na albume pracovali traja producenti, ktorí sa postarali o kvalitný zvuk, o samotné skladby zasa speváci skupiny, ktorým trvalo napísať jednu pieseň 90 minút. Album by som charakterizoval ako mix novej vlny 80-tych rokov, ale s kvalitnejším zvukom.

Pesnička “Sucker”, okrem toho, že je prvým songom na albume, bola zároveň spúšťačom celého projektu “Happiness Begins”. Okamžite pohltila celý hudobný svet a debutovala na číslo jedna Billboard Hot 100. Vo videoklipe si zahrali ich ženy Priyanka Chopra, Sophie Turner, Danielle Jonas. Pesnička je žráčom vašej mysle a vryje sa vám do pamäte okamžite. Preto ju vyberám za celkového favorita albumu.

“Cool” je ďalšia úspešná vec skupiny Jonas Brothers, ktorá sa uchytila okamžite. Je svieža, vhodná na letné obdobie, kedy vás prijemne schladí. Pieseň napísala skupina Casey Smith a jej producenti Ryan Tedder a Zach Skelton.

Som veľmi rád, že sa skupina Jonas Brothers opätovne vrátila na hudobnú scénu a ukázala, že dokážu tvoriť dobrú hudbu. Album "Happiness Begins" bol ich dobrý odrazový mostík k ďalšej tvorbe, ktorá nás ešte milo prekvapí. Za seba by som však album odporúčal na pol, pretože niektoré pesničky mi prídu “ zbúchané“, len aby boli, a tým tento album potápajú. Ale nemyslím si, že je na zahodenie a nepoužiteľný. Album je na ich obnovený začiatok dobrý a verím tomu, že ich posunul nielen v kariére, ale aj v samotnom tvorení ďalej.

Krásny hudobný deň. LUKEY

FB stránka: