Recenzia na album Město Zrcadel - Michael Dvořák, Jaroslav Svěcený/ koncert

By LukeyLB - marca 24, 2019


Jedinečný mediálny projekt, ktorý vytvára veľkú show.


Projekt Vivaldianno tvorí dvojica umelcov Michael Dvořák a Jaroslav Svěcený, ktorí dali dokopy album Město Zrcadel.

Michaela Dvořáka môžete poznať zo známej a úspešnej skupiny Lucie. No jeho hudobné pôsobenie zasahuje aj do klavírnych nástrojov, o čom sa sami môžete presvedčiť v Měste Zrcadel. Nielen člen známej skupiny a klavirista, ale aj skladateľ

Jaroslav Svěcený je fantastický huslista, ktorý sprevádza samotného Michaela Dvořáka, čím doplnil túto originálnu tóninu o rytmus jedinečných huslí. 

Album vyšiel v roku 2015 na základe show v O2 Aréne Praha. Album je unikátny tým, že obsahuje informácie a zaujímavosti o živote barokového hudobného génia Antónia Vivaldiho. Vlastne celý program je založený na jeho tvorbe.


Prečo spomínam album z roku 2015, a zároveň naň robím recenziu, keď je 4 roky starý? Pretože tento fantastický projekt vystúpi v Bratislave v Incheba Aréne 10. apríla. Môžete čakať veľkolepú show v téme a štýle barokových Benátok, ktoré budú pretvorené do 21. storočia. Spojenie 3D prvkov, profesionálnych tanečných prvkov, famóznych sólistov, jedinečných efektov vytvorí show, na ktorú budete spomínať do konca svojho života. Úžasná atmosféra a kvalitná hudba vás nielen prenesie do Benátok, ale vám aj pripomenie samotného barokového génia Antónia Vivaldiho.

Ako som už naznačil, tento album je spojenie barokovej hudby so súčasným zvukom, ktorá ožije v rytme 21. storočia. 



Celý projekt má na starosti organizácia XL Promotion, ktorá bola ochotná a ústretová poslať mi tento album, aby som mohol napísať recenziu. Chcel by som sa im veľmi pekne poďakovať, že si vybrali práve mňa na zrecenzovanie tohto projektu, veľmi si to vážim. Taktiež im patrí veľká vďaka za to, že nám prinášajú jedinečné a úžasné projekty, koncerty, ktoré sú pre mnohých z nás životným zážitkom. Ešte raz ďakujem, že ste tu, XL Promotion, plníte tisíckam ľudí ich priania a sny. 

Moje záverečné hodnotenie: album je zaujímavý a jedinečný. Fantastické spojenie vážnej hudby a modernej doby je veľký kus práce a jedinečnosti, ktorá nemá až takú veľkú konkurenciu na hudobnom trhu, príde mi to veľmi originálne. No, bohužiaľ, nie som veľkým fanúšikom a milovníkom tohto žánru, preto túto hudbu odporúčam len tým, ktorí majú radi vážnu hudbu, alebo tým, ktorí chcú vyskúšať niečo nové, zaujímavé a iné. Určite vám všetkým odporúčam ísť sa pozrieť na koncert, pretože je to show, ktorá vám ostane v pamäti do konca života. 

XL Promotion Instagram: 

Môj Instagram: 

Krásny a slnečný deň vám všetkým prajem. LUKE

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments