Recenzia na album Love - Michael Bublé

By LukeyLB - januára 13, 2019

Album, ktorý všetkých chytí za srdiečko?!

Novinka z roku 2018, album Love od interpreta Michaela Bublého, obsahuje úžasné a nestarnúce pesničky. Autor zároveň pridal svoju novu tvorbu a skladby. Tieto pesničky vás všetkých zasiahnu, pretože obsahujú veľa pozitívnej energie a lásky. Túto lásku samotný autor čerpal z rodiny, a taktiež pridal do albumu veľký kus seba.

Určite nehľadajte nič nové a prevratné. Album je klasika, na ktorú ste od neho zvyknutý. Taktiež je to jeho 10. štúdiovým albumom. Michael chystá aj turné tento rok. Bublé počas tlačových besied a poskytnutých rozhovorov povedal, že album Love je preneho najobľúbenejším. Čo musím potvrdiť aj ja. Myslím si, že je to jeho najlepšou tvorbou v kariére, po vianočnej tvorbe - Christmas. Namiesto smutných balád, ktoré odrážajú zlé a ťažké chvíle rodiny, vybral optimizmus, nádej a veľa veľa lásky. Myslím si, že zvolil správny a radikálny krok. Po veľkej pauze, kedy sa venoval svojej rodine a prekonával ťažké a smutné chvíle s rodinou, sa šťastie a vytrvalosť obrátili na tú správnu stranu a jeho syn sa dostal z ťažkej rakoviny. Čo som veľmi rád, pretože Michaela Bublého osobne považujem za jediného jazzového speváka, ktorý nikdy svojou tvorbou nesklame. Jeho španielsky akcent a farba hlasu vám vyčaruje úsmev na tvári, taktiež jeho elegantný a šarmantný štýl je typický pre jeho tvorbu.

Pesnička I Only Have Eyes For You vás ponorí do vzrušujúcich nocí plných ligotavých a romantických hviezd. Je inšpirovaná skupinou The Drifters.

O skladbe Forever Now povedal Michael Bublé, že s ňou nikdy nevystúpi na koncerte, pretože je to hlboká pieseň o jeho deťoch. Táto skladba vás totálne prepadne a zanechá vám veľkú a hrubú „guču“ v hrdle a v očiach dojaté, úprimné slzy. Pieseň je jeho vlastná tvorba. Vložil do nej veľký kus emócií, ktoré sú spojene so synom a zároveň ju venoval práve jemu.

Ďalšou piesňou v poradí je La Vie En Rose, v spolupráci s interpretkou Cécile McLorin Salvant. Táto skladba je cover od interpretky Edith Piaf, ktorá by bola veľmi hrdá a pyšná, pretože sa mu ju krásne podarilo prespievať. Mimochodom, keď sme pri skladbe La Vie En Rose, tak veľmi originálne, no jedinečne, ju prespievala aj interpretka Lady Gaga, ktorá pridala taký istý šarm piesni, aký pridal aj samotný Michael.

Pieseň Love You Anymore vás vtiahne do hudobnej seansy plnej letnej lásky. Je to pre mňa veľký favorit celého albumu.

Moje záverečné hodnotenie: tento album vás určite zohreje v tomto zimnom období, naplní veľkou láskou a dokonca vám dokáže zlepší ťažký a zlý deň. Michael Bublé plánuje napísať knihu, a taktiež natočiť aj film, na ktorý sa dosť teším.

Prajem vám krásny a pozitívny deň, plný lásky. LUKEY