Music Tag

By LukeyLB - septembra 19, 2018




Rozmýšľal som, čo si pre vás pripravím túto stredu. Chcel som vymyslieť niečo nové, niečo, čo sa ešte na blogu neukázalo, taktiež som chcel vymyslieť novú rubriku, kde by som mohol dávať kecacie články, TAG a iné zaujímavé články, ktoré sa nehodia do rubrík, ktoré už sú na blogu. Preto som vybral a vymyslel rubriku TELL LUKEY, kde budem pridávať ostatné a iné články, ktoré sa práve nehodia do danej rubriky, situácie. Tento formát, rubrika, nebude pravidelná, ale hocikedy, keď mi niečo napadne, tak to tu hodím. Kľudne mi môžete do komentára napísať, čo si o tom myslíte. 

Môžeme prejsť na prvý článok do rubriky TELL LUKEY. Dnes som si pre vás pripravil TAG, ktorý obsahuje 30 otázok a pomenoval som ho Music Tag. Myslím si, že to nemusím vysvetľovať a ani obkopávať, predlžovať to. Pretože predsa ma čaká 30 otázok, na ktoré musím odpovedať a ako sa poznám, určite to jednou vetou neobkecám, no budem sa snažiť, aj keď už teraz viem, že to bude ťažké.


Môžem sa vrhnúť na otázky: 

1. Koľko CD doma vlastníš?
Noooo, myslím si, že ich je stále málo, pretože stále mám nutkanie dokupovať a dokupovať albumy. Pripadá mi to už na hranici závislosti a psychiatrickej liečebne . Presný počet CD je 104 a áno, plánujem ďalšie albumy. 

2. Koľko platní doma vlastníš? 
Myslím si, že tam dosť zaostávam, pretože si myslím, že ich mám málo, presný počet platní je 30.

3. Najdrahšia platňa, ktorú doma máš?
Platne sú dosť drahé, takže aj to je veľký dôvod, že ich nemám toľko doma. Môj najdrahší album, ktorý sa nachádza v mojej zbierke, je od Elvisa

4. Najkrajšia platňa akú doma vlastníš?
Jednoznačne to vyhráva Kylie Minogue album Golden. Platňa je priesvitná, plus na albume je Kylie neskutočne krásna. 

5. Najviac počúvaný album?
Tak tu to mám jednoduché, jednoznačne to vyhráva album Born This Way od Lady Gagy, ktorý je famózny a bezkonkurenčný. 

6. Tvoj najviac vysnívaný album?
Mám pocit, že je to každý, ktorý mám napísaný na nákupnom zozname. 

7. Obľúbený interpret, interpretka? 
Tak tu to mám dosť ťažké, určite jeden nebude. Z interpretov to je Justin Bieber, Shawn Mendes, Kygo. No a z interpretiek sú to: Lady Gaga, Kylie Minogue, Sia. Vybral som po 3, no je ich omnoho viac. 

8. Tvoja najobľúbenejšia pesnička? 
Vždy je to iná, no teraz som si dosť obľúbil Queen od Shawna Mendesa

9. Najobľúbenejší klip?
Podľa mňa najkrajší, najobľúbenejší klip je k pesničke Stay od skupiny, interpretiek Shakespear’s Sister. A dosť dobre a prepracované klipy má Lady Gaga.

10. Album, po ktorom najmenej siahaš? 
Album sa nazýva Rated R od interpretky Rihanny.

11. Interpreti, ktorí ťa moc neberú? 
A jéje, toto je dosť škandalózna téma, ktorá môže vyvolať hnev. No bohužiaľ, je ich dosť. V prvom rade to musíte brať tak, že každý počúva to svoje. Tak teda pár ich vymenujem, Katty Perry, Dua Lipa, Lorde, Rihanna, Beyonce, One Direction. A to tu radšej nejdem vypisovať slovenskú a českú scénu, lebo by sme tu boli do zajtra. 

12. Najobľúbenejšie koncerty? 
Všetky od Lady Gagy. 

13. Vieš si predstaviť deň bez hudby?
Absolútne nie! Jedlo a hudba je môj život. 

14. Hudobný vzor?
Mám dvoch, Justin Bieber, Lady Gaga.

15. Najviac počúvaný vianočný album?
Joj, tak to tu môžeme byť do zajtra. Vianoce a ja = veľká šialenosť. Zase neviem vybrať jeden album, vyberiem aspoň dva, a to sú od : Michael Bublé a Justin Bieber.


16. Najviac počúvaný letný album? 
Tie ročné obdobia sa tu riadne striedajú. Jednoznačne albumy od Kygo.

17. Najobľúbenejší soundtrack?
Všetky od Harryho Pottera. Bez nich nedokážem žiť!

18. Čím čistíš platne a gramofón?
No, ja som také malé prasiatko bojazlivé a nechcem si ich ničiť, tak ich moc nečistím, ale keď od prachu, tak používam na to zvlášť vyhradenú a novú utierku, myslím, že sa to volá švédska utierka a gramofón, tiež mám nato špeci rukavicu chlpatú na utieranie prachu, ktorú používam len na gramofón. 

19. Koľko peňazí minieš ročne za CD, LP?
Toto je dobrá otázka, no veľa, hovorím, je to závislosť, plus potrebujem aj tu na blog niečo zrecenzovať. Je to môj koníček, hobby a zábava. 

20. Najviac albumov jedného interpreta v tvojej zbierke?
Jednoznačne to vyhráva Justin Bieber, 11 albumov, no dobieha ho aj interpretka Madonna.

21. Ako si sa dostal ku zbierke CD, LP?
Inšpiroval som sa aj mojím otcom, ktorý v mojom veku taktiež zbieral CD. A kúpil som si jeden album a akosi to potom prišlo samo. 

22. Prvý kúpený album? Album, ktorý odštartoval zbierku? 
Doteraz si pamätám ten moment, keď som si ten album kupoval, album sa nazýva Believe od Justina Biebera. 

23. Ako skladuješ CD, LP? 
CD mám zoradené v šufli podľa abecedy a rokov vydania titulov. A platne mám v debničke usporiadané podľa obľúbenosti a najviac počúvané albumy. Rozmýšľal som o článku, kde napíšem kompletne všetko, ako skladujem CD,LP, tak mi môžete dať vedieť do komentára, či by sa vám taký formát páčil. 

24. Plánuješ, rozmýšľaš aj o zbieraní iných hudobných vecí, ako sú napríklad kazety?
Rozmýšľal som o tých kazetách, ale to možno až časom. Ale v poslednom čase ma začali baviť soundtracky a boxy interpretov. 

25. Prečo si kupuješ albumy, keď si ich môžeš stiahnuť na nete zadarmo?
Podľa mňa to nemá to správne čaro. Myslím si, že je to iné, keď si môžem ten album ohmatať, pustiť si ho. Ďalšia vec je taká, že je to moje hobby a zbieram to a posledná vec, podporujem tak interpretov, keď si kupujem ich album. 

26. Plánuješ niekedy vydať svoj album, svoju tvorbu?
Je to mojím veľkým snom, no bohužiaľ, nie je to také jednoduché. Ale ak bude možnosť a príležitosť, tak určite. 

27. Ako testuješ albumy na recenziu?
Mojim pravidlom je, že vždy to musím robiť pri nejakej činnosti, kde nemôžem prepínať pesničky, aby som si ich všetky vypočul, tak isto si musím minimálne 3 krát vypočuť celý album. Zvyčajne počúvam tieto albumy pri cvičení, upratovaní, cestou do školy a popritom si zapisujem body. 

28. Ktoré dva albumy CD, LP v tvojej zbierke sú dobré a ktoré zase nie?
Na túto otázku vám neodpoviem, pretože o tomto bude samostatný článok na blogu.

29. Koľko rokov už zbieraš CD, LP?
Tak intenzívne 4, 5 rokov.

30. Sťahuješ si hudbu do mobilu?
Nesťahujem, pretože nemám na to nervy a náladu ich tam vkladať cez iTunes. Preto používam Youtube, alebo Spotify. Plus nechcelo by sa mi vždy sťahovať aktuálnu a novú hudbu. 

Tak, toto bolo 30 náhodných otázok o hudbe, ktoré som vybral. Dúfam, že sa vám to páčilo a zaujalo vás to. Možno ste sa dozvedeli niečo nové o mne. A dúfam, že si odsúhlasíte videním tento formát, aby som vymyslel ďalší. Pretože si myslím, že je to zaujímavý formát, kedy sa môžete dozvedieť nové a zaujímavé informácie. 

Môj Instagram:

FB stránka:
Prajem vám pekný, oddychový a radostný deň, nech vás hudba a hobby sprevádzajú životom. LUKEY 

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments