Recenzia na album No.6 Collaborations Project - Ed Sheeran

By LukeyLB - októbra 06, 2019

Nielen úspešné turné ho inšpirovalo k novému albumu, ale aj čerstvé a spokojné manželstvo, ktoré si spevák naplno užíva.

Dvadsaťosemročný anglicky spevák a skladateľ Ed Sheeran prichádza s čerstvou novinkou v podobe albumu No.6 Collaborations Project, ktorý nám prináša špičkových interpretov.

Myslím si, že by bolo zbytočné predstavovať vám speváka Eda Sheerana. Jeho popularita siaha do všetkých kútov sveta. No nedá mi to, tak si aspoň prejdeme jeho hudobnú minulosť a vývoj hudobnej kariéry, ktorá je od začiatku úspešná. Svoj prvý album, ktorý málo kto pozná, vydal spevák v roku 2011. Nazýva sa No. 5 Collaborations Project a naň nadväzuje terajší nový album. V tom istom roku Ed Sheeran vydal ešte jeden album +, ktorý sa okamžite stal úspešným. Populárnym sa stal najmä vo Veľkej Británii odkiaľ pochádza aj samotný interpret. Album + získal šesťkrát certifikovanú platinovú platňu. Určite vám teraz prebehlo v hlave mnoho úspešných pesničiek z tohto albumu, ktoré si získali vaše hudobné srdce. U mňa to je skladba The A Team, ktorá získala mnoho úspešných cien.

Jeho nasledujúcim projektom bol azda najpopulárnejší album X, ktorý mu priniesol mnoho nových fanúšikov a poslucháčov po celom svete. Pesničkám, ako sú Photograph, Thinking Out Loud, I See Fire je dodnes ťažko odolať. Nielen nových priaznivcov získal tento album, ale aj dve ceny Grammy: Pieseň roka a Najlepší sólový spevák.

V roku 2017 opätovne vydal svoj ďalší štúdiový album ÷, v ktorom zazneli piesne ako: Shape Of You, Perfect, Happier a iné. Myslím si, že to ďalej netreba rozoberať, pretože plánujem samostatný článok a recenziu o tomto albume.

Ako ste sa už z úvodu mohli dozvedieť, tento projekt obsahuje kontinentálnych najznámejších špičkových interpretov: Justin Bieber, Camila Cabello, Travis Scott, Eminem, 50 Cent, Cardi B, Paulo Londra, Young Thug, Bruno Mars a mnoho iných zaujímavých, ktorí posunuli hodnotu albumu a pesničiek vyššie. Album No.6 Collaborations Project nadväzuje na album z roku 2011 No. 5 Collaborations Project. Tohtoročný album rýchlo debutoval na vrchol UK Albums Chart a US Billboard 200.

Beautiful People - je prvou vecou na spomínanom novom albume. Svojím rytmom obohacuje nie len rádiá, ale obsadzuje aj prvé miesta najznámejších rebríčkov.

I Don't Care - song je v spolupráci s kanadským spevákom Justinom Bieberom. Táto vec sa v rytme pretancovala aj na prvé priečky v 26 krajinách a na druhé miesta v 7 krajinách. Taktiež obsadila krásnu druhú priečku amerického Billboardu HOT 100. Čo viac dodať, ukradla si veľa hudobných sŕdc, vrátane môjho. Preto pesničku vyberám ako favorita celého albumu.

South Of The Border, táto zaujímavá vec je spolupráci s krásnou, pôvabnou, kubánsko - mexickou speváčkou Camilou Cabello a americkou kontroverznou raperkou Cardi B. Aktuálne vyšiel k pesničke klip, ktorý si myslím, že je inšpirovaný bondovkou. Klip sa automaticky dostal do trendov na Youtube, čomu sa nečudujem, pretože táto skladba aj mne dosť intenzívne zarezonovala v hlave.

Album som dostal od kníhkupectva Panta Rhei, za čo im veľmi pekne ďakujem. Ak by ste mali záujem o kúpu albumu, tak link na ich stránku nájdete pod článkom, rovnako aj ich instagram.

Album odporúčam všetkými desiatimi. Obsahuje fantastické pesničky, ktoré ako ste sa mohli dočítať, sú úspešné a aktuálne. Úprimne vám poviem, že nie som až takým veľkým fanúšikom speváka, no tento album si uchmatol moju priazeň a považujem ho za veľmi dobre poskladaný.

Pekný, hoci upršaný, pohodový deň. LUKEY

Kde si môžete CD zakúpiť:

Panta Rhei Instagram: