Recenzia na album The Thrill Of It All - Sam Smith

By LukeyLB - apríla 08, 2018




Týždeň nám ušiel ako voda a ja som ho absolútne neregistroval . Neskutočne rýchlo mi ušiel a vôbec netuším ako. Veru, asi bude na tom nejaká pravda, že nám život rýchlo uteká. Dnes máme opäť nedeľu, preto som si pre vás pripravil ďalšiu recenziu, ktorá dúfam, že vám urobí radosť, ako aj mne. Táto rubrika ma veľmi baví v tom, že skúmam a bádam albumy a potom vám zdieľam moje pocity a myšlienky na daný album, ale aj daného interpreta. 

Dnes som si pre vás pripravil interpreta, ktorý má úžasný a dosť zaujímavý hlas. Na blogu sa jeho tvorba už objavila. No dnes vám predstavím jeho najnovší album, ktorý si myslím, že vyrazil mnohým ľudom dych. Pretože je famózny, úchvatný a hlavne obsahuje neskutočne dobrú a kvalitnú hudbu. Interpreta, ktorého som si dnes pripravil a zároveň, na ktorého platí všetka tá chvála o albume, sa volá Sam Smith s jeho ikonickým albumom The Thrill Of It All. Na tento album môžem povedať len jedno - dokonalosť. Pretože obsahuje kvalitné pesničky a nie len to, jeho hlas je pokojný, kľudný a ľahký, hodí sa do pohody a na relax, ktorý sa vždy zíde po ťažkom týždni. 


Pesničky, ktoré obsahuje tento album, sa nazývajú: Too Good At Goodbyes, Say It First, One Last Song, Midnight Train, Burning, Him, Baby, You Make Me Crazy, No Peace, Palace, Pray. 

Favoritom tohto albumu budú až dve skladby, pretože vždy, keď si pustím jednu z týchto dvoch pesničiek, musím si hneď potom pustiť aj druhú. Pesničky, ktoré som vybral ako favoritov celého albumu, sú: Too Good At Goodbyes a skladba Pray. Pesničky sú užasné a nemajú žiadnu chybu, nevyvolávajú vo mne žiadne negatívne pocity. 

Dizajn celého albumu je podľa mňa vychytaný, dokonca aj platňa je bielej farby, ako aj celý album. Myslím si, že je to iné, kreatívne a premyslené. Veľmi pekný dizajn, ktorý je vhodný aj ako doplnok do izby. 


Klipy, ktoré interpret vydal, sú pekným opisom celej pesničky. Dodávajú tú správnu bodku a vizualizáciu celému albumu. 

Myslím si, že Sam Smith má zaujímavý, jedinečný hlas, o ktorom nás presviedča aj na svojich koncertoch, ktoré sú famózne a vždy mám zimomriavky. 

Jednoznačne tento album odporúčam všetkými desiatimi. Pretože obsah celého albumu je kvalitný a nadčasový. A myslím si, že tento album sa bude dosť hodiť do rubriky Pohodová Hudba. Mimochodom jeho starší, no tak isto úspešný album, nájdeš na blogu. Samozrejme link bude dole. 

Kde LP kúpiť:

Sam Smith článok:

Peknú a oddychovú nedeľu všetkým, nech vás hudba sprevádza zvyškom dňa. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments