Recenzia na album Delirium od Ellie Goulding

By LukeyLB - októbra 01, 2017

Všimli ste si vonku, ako sa listy krásne zafarbujú? Do zlatistých farieb jesene. Tak isto má zaujímavo zafarbený hlas naša dnešná interpretka Ellie Goulding. Jej zaujímavá farba hlasu je tak výnimočná, že upútala svojou hudbou aj moje sluchové receptory. Dnes som vybral na recenziu album DELIRIUM. Piesne na tomto albume sú dynamické, energické a plno pozitívne naladených tónin. CD je vo farbách elegancie a šarmu ako je Ellie. Piesne, ktoré nemožno vynechať pri pustení albumu pre mňa sú: Aftertaste, Something In The Way You Move, Keep On Dancin’, On My Mind, Around U, Love Me Like You Do, Don’t Need Nobody, We Can’t Move To This, Army.

Pieseň Love Me Like You Do, ktorá bola hlavnou piesňou z filmu Päťdesiat odtieňov sivej. Je neskutočne emotívna a dynamický rytmická. Klip k piesni sú výstrižky s filmu, no Ellie dala tomu klipu nádych elegancie, tancuje tam prenádherný a rozprávkový tanec, kde krištáľové lustre, ktoré majú noblesu tancujú do rytmu piesne a vytvárajú ligotavý nádych šarmu, ktorý táto pieseň rozhodne má. Určite nemôžem nespomenúť pieseň Army, ktorú Ellie napísala a venovala svojej najlepšej kamarátke. V piesni vyjadrila svoje priateľské city, pocity k nej. Na záver by som chcel spomenúť nedávny Ellie projekt, a to je druhá kolekcia topánok v deichmanne, Ktoré sú nadčasové, elegantné a štýlové. Určite ste si všimli reklamu na tie topánky v televízií na internete. Musím uznať, že reklama či prvá alebo, aktuálna je dokonálne natočená a určite upútala milióny ľudí na svete. Ako bodku tohoto článku chcem vyzdvihnúť dve piesne, ktoré síce album neobsahujú, ale mňa neskutočne bavia, a to sú: Still Falling For You, druha s spoluprácou úžasného a talentovaného DJ Kygom, a pieseň First Time

Peknú nedeľu, a úspešný tyždeň všetkým prajem. LUKEY